بیانیه آبی ها درباره انتخاب جانشین ساپینتو ، واکنش به اسامی مطرح شده در فضای مجازی ، شروع مذاکرات استقلال با چند سرمربی کارنامه دار

به گزارش پرشین بلاگ، باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای و به نقل از حجت کریمی، درباره آخرین شرایط مذاکره با سرمربیان مدنظر آبی ها، توضیحاتی را ارائه داد.

بیانیه آبی ها درباره انتخاب جانشین ساپینتو ، واکنش به اسامی مطرح شده در فضای مجازی ، شروع مذاکرات استقلال با چند سرمربی کارنامه دار

به گزارش خبرنگاران، پس از جدایی ریکاردو ساپینتو از استقلال، کوشش های مدیریت آبی ها برای انتخاب یک جانشین مناسب شروع شده و آنها علاوه بر صحبت با چند گزینه خارجی، سرمربیان ایرانی را نیز مدنظر دادند و در پی اتخاذ برترین تصمیم برای معرفی سرمربی فصل بعد هستند.

در روزهای اخیر، اسامی متعددی در فضای مجازی مطرح و از آنها به عنوان گزینه های سرمربیگری استقلال یاد شده است. مسئله ای که حالا از سوی مدیریت باشگاه تکذیب و از کوشش برای انتخاب یک سرمربی کارنامه دار خبر داده شده است.

در متن اطلاعیه ای که به وسیله رسانه رسمی استقلال منتشر شده، صحبت هایی به نقل از حجت کریمی منتشر شده که

در زیر می خوانیم:

* منافع باشگاه و طرفداران خط قرمز من است

تا آخرین لحظه ای که افتخار خدمتگزاری در باشگاه بزرگ و پرافتخار استقلال را داشته باشم، منافع باشگاه و خواسته های طرفداران، خط قرمز و اولویت کاری من است. حتی یک لحظه را هم از دست نمی دهم و اجازه نمی دهم کوچک ترین خدشه ای به منافع باشگاه وارد گردد تا راه برای نفرات بعدی و آیندگان هموار باشد.

* بلافاصله برنامه ریزی برای انتخاب برترین مربی شروع شد

در ادامه این اطلاعیه آمده است:

بعلاوه ارائه بعضی توضیحات در مورد انتخاب سرمربی تازه لازم است:

مدیریت باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی تازه، کلیه جوانب و شرایط را در نظر می گیرد. پس از این که ریکاردو ساپینتو روز گذشته اعلام نمود قصد ادامه حضور در استقلال را ندارد، بلافاصله برنامه ریزی برای انتخاب برترین سرمربی با توجه به شرایط موجود شروع شد.

* در 2 ماه، پرونده کلیه مطالبات خارجی بسته شد

سرپرست مدیرعاملی باشگاه، در حدود 2 ماه حضور خود در این مسئولیت، پرونده کلیه مطالبات خارجی را بست تا استقلال از بابت این شکایت های قدیمی، نگرانی ای برای آینده نداشته باشد. همین دغدغه، برای انتخاب کادرفنی تازه نیز وجود دارد تا انتظارات به حق طرفداران برآورده و برترین تیم برای فصل تازه بسته گردد.

* برآورد ها فضای مجازی با واقعیت فاصله دارد

برآورد های بسیاری در فضای مجازی مطرح شده که با واقعیت بسیار فاصله دارد. درخواست ما از رسانه های رسمی و هواداری این است که ذهنیت و حدس و گمان خود را به عنوان خبر قطعی منتشر ننمایند زیرا هیچ کمکی به استقلال نمی نماید.

* مذاکرات با چندین مربی کارنامه دار شروع شده است

سرپرست مدیرعاملی باشگاه از روز گذشته مذاکرات اولیه را با چند مربی با کارنامه و موجه شروع نموده و با در نظر گرفتن جمیع جهات، در کوتاه ترین زمان ممکن برترین مربی انتخاب خواهد شد. باشگاه استقلال از تک تک دقایق استفاده می نماید تا هرچه زودتر، مناسب ترین انتخاب را انجام دهد زیرا به اهمیت سرعت و دقت برای انتخاب کادرفنی، واقف هستیم.

* فقط به اخبار رسمی توجه کنید

از اصحاب محترم رسانه و طرفداران گرامی نیز درخواست می کنیم فقط به اخبار رسمی توجه نمایند و اجازه دهند باشگاه در آرامش و تمرکز، فرایند انتخاب سرمربی را به نتیجه برساند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 خرداد 1402 بروزرسانی: 21 خرداد 1402 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 948

به "بیانیه آبی ها درباره انتخاب جانشین ساپینتو ، واکنش به اسامی مطرح شده در فضای مجازی ، شروع مذاکرات استقلال با چند سرمربی کارنامه دار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه آبی ها درباره انتخاب جانشین ساپینتو ، واکنش به اسامی مطرح شده در فضای مجازی ، شروع مذاکرات استقلال با چند سرمربی کارنامه دار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید