با استان ترنگانو در مالزی و جزایر شگفت انگیزش آشنا شوید! (تور مالزی)

به گزارش پرشین بلاگ، استان ترنگانو در جنوب دریای چین و ساحل شرقی شبه جزیره مالزی قرار گرفته است. آن چیزی که باعث شده است تا این استان به یکی از محبوب ترین نقاط دنیا مبدل شود این است که دارای سواحل متعدد با شن های نرم و داغ، آب های شفاف و زلال، کلبه های بسیار زیبا، امکانات فوق العاده زیاد برای بهره مندی از طبیعت بکر و زیبای زیر دریاها می باشد و بعلاوه آرامش بی بدیلی دارد که در سراسر سواحل موج می زند.

با استان ترنگانو در مالزی و جزایر شگفت انگیزش آشنا شوید! (تور مالزی)

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

مسافرت به مالزی می تواند یک خاطره بیادماندنی و شگفت انگیز را برای شما در پی داشته باشد. اگر به مالزی سفر می کنید قطعا باید با استان ترنگانو به عنوان یکی از شگفت انگیزترین استان های این کشور آشنا شوید چرا که بدون بازدید از جزایر خیره نماینده استان ترنگانو یک مسافرت نیمه کاره و ناقص داشته اید.

برای خرید آنلاین مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما داخلی و خارجی خبرنگاران روی تصویر زیر کلیک کنید:

جزایر خیره نماینده استان ترنگانو

هرفردی بعد از مطالعه ویژگی های فوق در باب جزایر استان ترنگانو اشتیاق بسیار زیادی برای بازدید از این جزایر و سواحل آن به دست می آورد. این جزایر شامل جزایر ردانگ، پر هنتیان، لانگ تنگا، کاپاس و تنگل هستند که القابی همچون جواهرات تاج ترنگانو را به آن ها اطلاق نموده اند و تجربیات مسافران نیز حاکی از آن است که جزایر خیره نماینده فوق شایسته دریافت چنین عنوانی بوده اند. با ما همراه باشید تا در ادامه این مقاله به معرفی جزایر استان ترنگانو مالزی بپردازیم.

جزیره ردانگ | استان ترنگانو

جزیره ردانگ به عنوان بزرگترین جزیره استان در 45 کیلومتری ساحل کوالا در استان ترانگانو قرار گرفته است. زیبایی خیره نماینده ردانگ می تواند در همان نگاه اول شما را شیفته و مجذوب خود نماید. در این جا می توانید آب های لاجوردی بسیار شفاف و زلالی را ببینید که تلالو نور خورشید را به اطراف منعکس می نمایند. سواحل زیبای ردانگ با آن شن هایی سفید چشم هر بیننده ای را به خود خیره می نماید.

در کنار آب های لاجوردی و آبی آسمان و شن های سفید ساحل که همچون نوار زیبایی در اطراف دریا کشیده شده است می توانید شاهد جنگل های سرسبز منطقه نیز باشید. در نگاه اول شاید تصور کنید در حال تماشای یک بوم نقاشی هستید، اما بهتر است باور کنید که هرچه می بینید واقعیت دارد و شما می توانید لحظات دل چسب و متفاوتی را در این سواحل بگذرانید.

جزیره ردانگ دو ساحل بسیار زیبا به نام های لانگ بیچ و تلوک دالام کسیل دارد. در این سواحل می توانید زیبایی هرچه تمام تر سواحل را نظاره گر باشید. اگر با محلی ها صحبت کنید متوجه می شوید که ساحل لانگ بیچ که در ساحل شرقی واقع شده را با نام پاسیر پانجنگ می نامند.

ساحل تلوک دالام کسیل یک پناهگاه ساحلی در شمال جزیره است. این ساحل هتل و ریزورتی 5 ستاره ای را هم در خود جای داده است و شما میتوانید در آن اقامت کنید. البته پاسیر پانجنگ دارای اقامتگاه های بیشتری است و هواداران بیشتری هم دارد. در اینجا می توانید امکانات فوق العاده ای را مشاهده کنید که برای بازدید از اعماق آب ها فراهم شده اند.

با این امکانات می توانید نظارگر مرجان های دریایی باشید. فرصتی ایده آل است تا مرجان ها را در آب های شفاف و بسیار زلال مشاهده کنید. در کمتر منطقه های از سطح دنیا، شفافیت آب ها به قدری بالاست که می توانید به صورت واضح به تماشای مرجان ها، ماهیان، صدف ها و … بپردازید.

بنابراین فرصت را غنیمت شمرده و حتما ساعاتی را به غواصی اختصاص دهید. اگر هم به تماشای کوسه های سیاه و سفید، حلزون های غول آسا و لاک پشت های هاوکسبلی علاقه دارید باید به مرکز مارین پارک بروید.

جزیره پرهنتیان

چقدر به آفتاب گرفتن یا شیرجه زدن در آب های شفاف علاقه دارید؟ اگر شما هم از هواداران پروپاقرص آفتاب گرفتن یا حمام آفتاب هستید قطعا پرهنتیان یک انتخاب بی نظیر در مالزی است چرا که سواحل داغ و دست نخورده این جزیره شرایط مناسبی برای استراحت کردن و آفتاب گرفتن دارد.

این جزیره تقریبا 21 کیلومتر از خط ساحلی استان ترنگانو فاصله دارد و از دو جزیره بسیار زیبا به نام های پرهنتیان باسر و پرهنتیان کسیل تشکیل شده است. هردو این جزایر با آب های شفاف و زلالی که دارند منطقه ها مناسبی برای شیرجه زدن و شنا کردن هستند.

جزیره لانگ تنگا

این جزیره مابین جزایر ردانگ و پرهنتیان واقع شده است و به دلیل آبهایی به رنگ زمرد کبود از سایر جزایر ترنگانو متمایز شده است. شما در بخش های مختلف این جزیره که به دو جزیره کوچک کاپاس و تنگل تقسیم می شوند علاوه بر امکانات مدرن و اقامتگاه های لوکس می توانید شاهد انواع مرجان های سخت و نرم، حیات دریایی پر از شور و شوق و آب هایی شفاف باشید که باعث شده اند تا این منقطه به یکی از منطقه ها محبوب در میان غواصان مبدل شود.

راستا دسترسی به جزایر استان ترنگانو

اگر می می خواهید از جزیره پولا پرهنتیان کسیل و پرهنتیان باسر تماشا کنید می توانید با خودرو راستا دو ساعته تا شهر کوآلا بسوت که در فاصله 105 کیلومتری از کوآلا ترنگانو واقع شده است را بپیمایید. البته علاوه بر خودرو امکان سفر به جزایر فوق با استفاده از قایق نیز وجود دارد که تقریبا 20 تا 30 دقیقه به طول می انجامد.

برای بازدید از جزیره پولا ردانگ و پولا لانگ تنگا باید به شهر مرانگ بروید. شهر زیبای مرانگ در فاصله 45 کیلومتری استان ترنگانو قرار گرفته است. هرچند از مرانگ تا پولا ردانگ 45 دقیقه فاصله دارد اما برای رسیدن به لانگ تنگا یک ساعت و نیم زمان احتیاج است.

جزیره پولا ردانگ و پولا بیدانگ نیز از شهرک شهباندر قابل دسترسی هستند. این راستا تقریبا یک ساعت و نیم طول خواهد کشید. جزیره پولا کاپاس و پولا جمیا نیز همچون جزایر پولا ردانگ و پولا لانگ تنگا به وسیله شهر مرانگ قابل دسترسی هستند.

شما تنها 20 الی 30دقیقه زمان احتیاج دارید تا با قایق به این جزایر برسید. برای دسترسی به جزیره پولا تنگل نیز می توانید با اتومبیل به شهر کوآلا دانگن بروید که در فاصله 70 کیلومتری کوآلا ترنگانو واقع شده است. از کوآلا دنگن تا پولا تنگل نیز یک ساعت و نیم زمان ضروری است تا به مقصد خود برسید.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 822

به "با استان ترنگانو در مالزی و جزایر شگفت انگیزش آشنا شوید! (تور مالزی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با استان ترنگانو در مالزی و جزایر شگفت انگیزش آشنا شوید! (تور مالزی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید