بزرگ ترین نقطه ضعف آقایان که قطعا نمی دانید

به گزارش پرشین بلاگ، خانم ها و آقایان نکات متفاوت اخلاقی زیادی دارند، شناخت مردان و نقاط ضعفشان به شما یاری می نماید تا زندگی زناشویی بهتری داشته باشید.

بزرگ ترین نقطه ضعف آقایان که قطعا نمی دانید

مردان و زنان تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. شناخت مردان و نقاط ضعف آن ها یاری می نماید تا علت بسیاری از رفتارهای آنان را کشف کنید. با دانستن چگونگی برقراری ارتباط با آن ها زندگی مشترک آرام تری داشته باشید. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان نقاط ضعف آقایان می پردازیم.

نقاط ضعف آقایان

شناخت نقطه ضعف مردان به این معنی نیست که از آن ها سو استفاده کنیم، بلکه آشنایی با نقطه ضعف مردان باعث می گردد بدانیم او چه انتظاراتی از ما دارد.

انتقاد

مردان اصلاً دوست ندارند که همسرشان در برابر دیگران از آن ها ایراد گرفته و انتقاد نماید. آقایان دوست دارند، همسرشان همواره از آن ها تعریف و تمجید کند پس بهتر است با تعریف کردن او را هر چه بیشتر به سمت تکرار کارهای خوبش سوق دهید. مردتان را تحسین کنید و مطمئن باشید که او همواره قدردان خواهد بود.

توهین و تمسخر از نقاط ضعف آقایان

توهین و تمسخر از رفتارهایی است که آقایان انتظار آن را از هیچ کس ندارند، حتی اگر به شوخی و خنده باشد. اگر کسی آن ها را به شوخی مورد تمسخر قرارداد، شما از او دفاع کنید تا همواره عاشقتان باقی بماند. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب نکات مهم قبل از ازدواج که قطعا نمی دانید +ویدیو سر بزنید.

تغییر دادن

بعضی خانم ها همسرشان را همانگونه که هست، دوست ندارند و گاهی به این امید با او ازدواج می نمایند که او را تغییر دهند و نقایص رفتاری آن ها را رفع نمایند. برای مردان چیزی بدتر از آن نیست که خصوصیات رفتاری آن ها به وسیله زنان پذیرفته نگردد، آن ها دوست دارند همسرشان آن ها را همان گونه که هست، بپذیرد.

قدرت بدنی از نقاط ضعف آقایان

آقایان بر روی قدرت جسمانی خود بسیار حساس هستند و دوست ندارند از نظر قدرت بدنی ضعیف خوانده شوند. همواره از فرم بدن و ویژگی جسمانی همسرتان تعریف کنید و او را قوی بخوانید.

مقایسه

مردان از مقایسه کردن گریزانند پس سعی کنید وقتی همسرتان رفتار اشتباهی مرتکب می گردد، او را با مردان دیگر مقایسه نکنید؛ زیرا با این کار تمام فداکاری ها و زحمات مرد موردعلاقه تان را زیر سؤال می برید و با این کار احتمالاً عکس العمل های ناخوشایندی هم می بینید.

تأیید و قدردانی از نقاط ضعف آقایان

مردان دوست دارند که همسرشان کارهای آن ها را تأیید کند، هرچند کوچک و گذرا باشد. مردها با تأیید کارهایشان به وسیله همسر دچار حس غرور عجیبی شده و شاد خواهند شد. هنگامی که مرد مورد تقدیر قرار می گیرد، او احساس می نماید که کوشش های او بی فایده نبوده است و به همین علت دلگرم می گردد تا بیشتر کوشش کند.

احترام

آقایان به همسر خود به عنوان یک پشتوانه احساسی قوی نگاه می نمایند و آن ها را قبول داشته و از او احترام می خواهند. حتی زمانی که با همسرتان تنها هستید، باید مرزی برای حفظ حرمت در نظر داشته باشید و همواره احترام مرد خود را در هر شرایطی نگه دارید.

شرایط مالی از نقاط ضعف آقایان

مردها تصور می نمایند هر چه پول بیشتری داشته باشند، مردار هستند پس اگر همواره شرایط مالی خودتان و دیگران را مقایسه می کنید و دائم از شرایط مالیتان شکایت می کنید، باید بدانید با این کار مردانگی همسرتان را نشانه رفته اید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با همسر بی ادب چگونه برخورد کنیم؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 871

به "بزرگ ترین نقطه ضعف آقایان که قطعا نمی دانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین نقطه ضعف آقایان که قطعا نمی دانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید