بین تبلت و گوشی کدام یکی کاربردی تر است؟

به گزارش پرشین بلاگ، تبلت برای شما مناسب تر است یا گوشی هوشمند؟

کارشناسان، هدایت هایی به کاربران برای انتخاب میان گوشی و تبلت ارائه می دهند تا اگر در حال حاضر قصد گرفتن اولین دستگاه تلفن همراه خود را داشته و یا زمانی برای ارتقای دستگاه شان است و اطمینان ندارند از بین گوشی و تبلت، کدام را انتخاب نمایند بتوانند از آن استفاده نمایند. خبرنگاران سعی دارد که در این یادداشت به شما یاری کند تا انتخاب مناسبی داشته باشید:

بین تبلت و گوشی کدام یکی کاربردی تر است؟

البته شما می توانید با در دست گرفتن هر دو دستگاه گوشی های هوشمند و تبلت، همه کارها را آسان کنید و بسیاری از نیازهای مورد نظر خود را پاسخگو باشید، اما با توجه به اینکه این دستگاه ها برای همه افراد مقرون به صرفه نیستند، بسیاری از ما باید به داشتن یکی از آنها اکتفا کنیم.

مسائل متعددی هست که باید برای انتخاب بین یک تلفن و یا تبلت در نظر گرفته شود، اما سوال های کلیدی که شما باید از خودتان مطرح کنید، این ها هستند: این دستگاه برای چه کسی خریداری می شود؟ برای چه کاری باید استفاده شود؟ چه هزینه ای برای خریدن آن در نظر گرفته شده و اینکه برای هدفی که برای دستگاه مد نظر قرار گرفته، چه میزان ای از صفحه نمایش مناسب است؟

مشخصا بزرگترین تفاوت بین گوشی ها و تبلت ها، میزان صفحه نمایش است، البته این تمایز با ورود غافلگیرانه گوشی های هوشمند به حریم بازار تبلت های 7 اینچی در حال نابودی است.

اگر برنامه شما برای دستگاه جدیدتان حول تماشای فیلم ها، کتاب خواندن و مجلات و یا مرور وب می شود، خریدن تبلت به شما توصیه می شود. در حالی که شما می توانید تمام این فعالیت ها را در گوشی های هوشمند نیز انجام دهید، صفحه نمایش کوچکتر از لحاظ دیدگاه بصری به راحتی تبلت نیست، اگرچه گوشی ها به لطف طبیعت قابل حمل خود، برای پخش موسیقی بهتر هستند.

برای کاربرانی که زمان بسیار بیشتری را در راستا و بیرون از خانه و محل کار طی می نمایند و کسانی که اهمیت قابلیت حمل برایشان به همان میزان کارآمدی است، باید گفت که اگرچه تبلت ها بیشتر و بیشتر تبدیل به دستگاه هایی قابل حمل می شوند، اما هیچ چیز جایگزین سهولت توانایی قرار دادن دستگاه در جیب شما نیست.

گوشی ها برای پیغام رسانی دستگاه های بهتری هستند، بنابراین اگر شما این تصمیم را داشته که پیغام های متنی زیادی را بفرستید، به طور مداوم ایمیل خود را آنالیز نموده و یا ساعت های زیادی را در سرویس های پیغام رسانی بگذرانید، بهتر است که به سراغ گوشی های هوشمند بروید. اگرچه تبلت ها قادر به مدیریت ایمیل و بعلاوه اجرای بعضی سرویس های پیغام رسانی هستند، اما تلفن همراه در این رقابت برنده است. بعلاوه بیشتر کاربران عاشق گرفتن عکس بوده، بنابراین اگر شما در نظر دارید دستگاه جدیدتان، وسیله ای برای گرفتن عکس باشد، بار دیگر این توصیه را می کنیم به سمت گوشی های هوشمند بروید، زیرا علاوه بر اینکه گوشی های هوشمند معمولا دوربین های بهتری نسبت به تبلت ها دارند، به علت کوچک تر و سبک تر بودن، حمل آسانتری دارند و راحت تر می توان از آنها برای ثبت لحظات استفاده کرد.

منبع: الی گشت
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 705

به "بین تبلت و گوشی کدام یکی کاربردی تر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بین تبلت و گوشی کدام یکی کاربردی تر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید