تور ارزان ایتالیا: جدیدترین پارک میلان: کتابخانه ای بسیار زیبا با انبوهی درخت

به گزارش پرشین بلاگ، امروزه در همه شهرهای جهان کتابخانه هایی بزرگ و کوچک وجود دارد که عاشقان مطالعه را به سمت خود جلب می نماید؛ اما کتابخانه نو شهر میلان تنها برای جلب دوستداران کتاب نیست، بلکه برای علاقه مندان به طبیعت نیز مجذوب کننده است.

تور ارزان ایتالیا: جدیدترین پارک میلان: کتابخانه ای بسیار زیبا با انبوهی درخت

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

جدیدترین کتابخانه میلان در محله Porta Nuova در حال بازگشایی است ولی نه از آن نوع کتابخانه های معمولی که شما فکر می کنید، این یک کتابخانه از درختان است. سومین فضای سبز شهر از نظر مساحت که Biblioteca degli Alberi (کتابخانه درختان) نامیده می گردد در کنار یک جفت برج مسکونی به نام Bosco Verticale قرار گرفته است. این کتابخانه که به وسیله یک تیم هلندی به نام Inside-Outside طراحی شده، به عنوان نوع جدیدی از پارک های عمومی است و جایگاه شهر میلان را به عنوان شهر نوآوری ها و زندگی سبز و پایدار منحصربه فرد می نماید.

دلیل نام گذاری این پارک، وجود بیش از 135 هزار گیاه از 100 گونه متفاوت و 500 درخت است که در یک الگوی هندسی از راه های در هم پیچیده شده، طراحی شده است. این پارک از زمین هایی با شکل های نامنظم و بیشه زارهایی که به عنوان محل رویدادها و بازی ها استفاده می گردد، ساخته شده است. پارک دارای طرح اولیه کاملا باز بوده و دری برای معین کردن حریمش ندارد. درعوض، مسیرهای دوچرخه و پیاده روی دارد که به فضاهای عمومی و مراکز حمل و نقل مثل piazzas Gae Aulenti و piazzas Gae Aulenti متصل می گردد که این پارک را به یکی از بزرگ ترین مراکز پیاده روی شهر تبدیل می نماید.

منبع: کجارو / matadornetwork.com
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 747

به "تور ارزان ایتالیا: جدیدترین پارک میلان: کتابخانه ای بسیار زیبا با انبوهی درخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: جدیدترین پارک میلان: کتابخانه ای بسیار زیبا با انبوهی درخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید