جلسه وزیر ورزش با عزیزی خادم برای حذف آسیایی استقلال و پرسپولیس

به گزارش پرشین بلاگ، وزیر ورزش و چوانان پس از حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا جلسه ای با مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار کرد.

جلسه وزیر ورزش با عزیزی خادم برای حذف آسیایی استقلال و پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از کش و قوس های فراوان تصمیم به عدم تأیید صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه های استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیرجان گرفت تا این تیم ها نتوانند در لیگ قهرمانان 2022 آسیا شرکت نمایند.

AFC در حالی تصمیم به حذف این باشگاه ها گرفت که کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای با ورود وزیر ورزش و جوانان به سرخابی های مرکز مجوز موقت داد تا مسائل خود را حل نمایند اما در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا آن را هم نپذیرفت تا بزرگترین آسیب به نمایندگان فوتبال ایران وارد گردد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ظهر آدینه پس از اطلاع از این موضوع درخواست جلسه فوری با شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولان مربوطه کرد که این نشست طولانی مدت عصر روز گذشته در وزارت ورزش برگزار گردید.

در این جلسه فرایند صدور مجوز حرفه ای برای این باشگاه ها بار دیگر آنالیز شد تا در صورت امکان اعتراض دوباره ای به این تصمیم گرفته گردد. با این حال مسئولان امور بین الملل فدراسیون فوتبال به وزیر ورزش تاکید کردند که احتمال تغییر حکم از سوی AFC بسیار بعید است و تنها برای جلوگیری از هرگونه جریمه انضباطی باید کوشش کرد.

نشست فوری وزیر ورزش با مسئولان فدراسیون فوتبال در حالی برگزار گردید که سجادی برنامه های از پیش برنامه ریزی شده نیز داشت اما آنها را به تعویق انداخت تا موضوع استقلال و پرسپولیس مورد آنالیز فوری قرار بگیرد؛ جلسه ای طولانی مدت که خروجی آن چیزی جز حذف قطعی استقلال و پرسپولیس نداشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 652

به "جلسه وزیر ورزش با عزیزی خادم برای حذف آسیایی استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه وزیر ورزش با عزیزی خادم برای حذف آسیایی استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید