جنبش المپیک سهم بزرگی در بهبود دنیا پس از بحران کرونا خواهد داشت

به گزارش پرشین بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سی و نهمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا (OCA) امروز چهارشنبه با پیغام تصویری توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) به صورت رسمی در مسقط عمان شروع شد.

جنبش المپیک سهم بزرگی در بهبود دنیا پس از بحران کرونا خواهد داشت

توماس باخ در شروع این مجمع از شورای المپیک آسیا به عنوان شریک قابل اعتماد در جنبش المپیک تشکر کرد و گفت: قاره آسیا با میزبانی از دو دوره بعدی بازی های المپیک - المپیک 2020 توکیو در تابستان سال آینده و بازی های المپیک زمستانی 2022 پکن- و نوزدهمین بازی های آسیایی (سپتامبر 2022 - هانگژو چین) در مرکز اصلی دنیا ورزش واقع شده است.

وی با بیان اینکه می توانم اینگونه بگویم که آماده سازی پکن برای بازی های 2022 به خوبی در حال پیش رفتن است، اعلام کرد: می خواهم از شرکای چینی و دوستانمان بخاطر تلاشی که برای موفقیت و امنیت این بازی ها انجام می دهند تشکر کنم. من همچنین می خواهم از OCA و همه کمیته های ملی المپیک بخاطر داشتن چنین شرکای قابل اعتمادی در کنار ما تشکر کنم.

رئیس کمیته بین المللی المپیک با تاکید بر اینکه منتظر دو سال خارق العاده المپیک پیش رو هستیم، ادامه داد: امروز ما در بسیاری از زمینه ها از یک همکاری بسیار قوی برخوردار هستیم. ما برای ارتقا ارزش های المپیک، اطمینان از ورزش ایمن و قرار دادن ورزش در خدمت جامعه همکاری می کنیم.

باخ توضیح داد: جنبش المپیک می تواند بر این پایه های محکم بنا گردد و سهم بزرگی در بهبود دنیا پس از بحران دنیای ویروس کرونا داشته باشد.

وی در خصوص بازی های المپیک 2020 توکیو هم صحبت هایی را عنوان کرد و با اشاره به آخرین سفر خود به ژاپن گفت: می توان روح المپیک را در ورزشگاه جدید توکیو و دهکده المپیک احساس کرد.

رئیس کمیته بین المپیک همچنین تسهیلات پیش بینی شده برای این بازی ها را خارق العاده توصیف و تاکید نمود که بازی های المپیک توکیو یک جشن همبستگی و مقاومت بشریت خواهد بود.

توماس باخ در بخشی از صحبت های خود به مسائل اقتصادی در زمینه همبستگی المپیک و افزایش آن برای دوره 2021 تا 2024 اشاره نمود و گفت: 590 میلیون دلار بودجه پیش بینی شده برای این دوره است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 72

به "جنبش المپیک سهم بزرگی در بهبود دنیا پس از بحران کرونا خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنبش المپیک سهم بزرگی در بهبود دنیا پس از بحران کرونا خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید