دوران تازه درخشش اشکان خطیبی

به گزارش پرشین بلاگ، فیلم نیوز/سریال خاتون به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان منتشر شد. سریالی عاشقانه تاریخی که در مرکز آن، زوج خاتون و شیرزاد ملک قرار گرفته اند. طبیعتا قسمت اول به اهمیت رابطه این دو شخصیت با بازی های نگار جواهریان و اشکان خطیبی اختصاص داشت و سکانس های عاشقانه در آن به وفور یافت می شد.

دوران تازه درخشش اشکان خطیبی

اما نکته ای که پیش از آغاز پخش و در تبلیغات این مجموعه به آن توجه شده بود، بازگشت اشکان خطیبی پس از دوری چند ساله به بازیگری (بازیگری در فیلم و سریال) با خاتون است.

خطیبی پس از فیلم نگار مدتی از سینما فاصله گرفت. بچه های نسبتا بد هم آخرین سریالش بود که سال 92 از تلویزیون پخش شد. شاید نادیده گرفتن بازی خوبش در فیلم سینما نیمکت، بی تاثیر در فاصله موقت او از بازیگری مقابل دوربین نبود. از آنجایی که او علاقه مند به تجربه کردن رشته های مختلف هنری است ، بیشتر به سمت کاویدن تجربه های دیگر رفت. فعالیت هایش در تئاتر به اسم بازیگر، مترجم و کارگردان ادامه یافت و در موسیقی همچنان در پی کشف فضاهای تازه بود.

او در این پنج سال توانست وجه دیگری از توانایی های خود را اثبات و موقعیت های تازه ای را تجربه کند. خطیبی به تعلیم و تدریس بازیگری سینما و تئاتر برای نوجوانان و جوانان روی آورد، در زمینه ترجمه کتاب فعالیت کرد و مدتی هم مدیر هنری پردیس تئاتر شهرزاد شد. بعلاوه اجرای مسابقه پنج ستاره و داوری خنداننده شو از دیگر فعالیت های او بودند.

اشکان خطیبی مدتهاست فعالیت های گسترده خیرخواهانه اش همزمان با شیوع بیماری کرونا و یاری به خانواده های کم عایدی را هم ادامه می دهد و پویش جمع آوری پول برای خرید تبلت برای بچه ها بی بضاعت از کارهای با ارزش و ماندگار این هنرمند در این روزهای سخت است.

خطیبی با وجود تمام دغدغه های مختلفی که در هنر دارد، اما با این حال بیشتر معروفیت خود را به واسطه بازی در سریال به دست آورده است؛ سریال هایی مانند این راهش نیست، گل های گرجهتی، در جهت زاینده رود، بچه های نسبتا بد و... . مجموعه های او اغلب آثار مخاطبی بوده اند و به تجربه های موفقی در کارنامه اش تبدیل شده اند. حال از آنجایی که این روزها شبکه نمایش خانگی برای بسیاری از بازیگران توانسته به نقطه عطف تبدیل گردد، باید منتظر ماند تا نقش شیرزاد ملک یک جهش در دوران تازه از فعالیت اشکان خطیبی باشد و در صندلی قابل توجهی از کارنامه اش قرار بگیرد.

منبع: همگردی
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 462

به "دوران تازه درخشش اشکان خطیبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوران تازه درخشش اشکان خطیبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید