روسیه ناو جنگی آمریکا در دریای سیاه را زیر نظر دارد

به گزارش پرشین بلاگ، وزارت دفاع روسیه شنبه شب بیان کرد، ناوگان دریایی این کشور عملیات ناوشکن موشکی راهنمایی شونده آمریکا را که روز شنبه وارد دریای سیاه شده است، زیر نظر دارد.

روسیه ناو جنگی آمریکا در دریای سیاه را زیر نظر دارد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

از خبرگزاری تاس، مرکز ملی مدیریت دفاعی فدراسیون روسیه در بیانیه ای خاطرنشان کرد، ناوگان دریای سیاه روسیه بر اقدامات ناوشکن نیروی دریایی ایالات متحده که از 26 ژوئن (5 تیر) وارد دریای سیاه شده است، نظارت می نماید.

پیش از این ناوگان ششم نیروی دریایی آمریکا اعلام نموده بود که ناوشکن این کشور روز شنبه وارد دریای سیاه شده و در رزمایش نظامی چند ملیتی نسیم دریا 2021 شرکت خواهد نمود.

براساس بیانیه ناوگان ششم نیروی دریایی آمریکا، ناوشکن راس به رزمایش 31 کشتی ملحق خواهد شد.

به گفته ناوگان ششم دریایی آمریکا، این رزمایش شامل اتحاد نیروهای مسلح از قاره آمریکا، اروپا، آفریقا، آسیا و استرالیا است که عملیات مختلف نظامی در دریا، زمین و هوا از جمله عملیات جنگی در خشکی علیه کشتی ها و پدافند هوایی انجام خواهند داد.

رزمایش آمریکایی ها در حالی صورت می گیرد که در 23 ژوئن (دوم تیر) سفارت روسیه در واشنگتن از ایالات متحده و متحدانش خواست تا عملیات نظامی را در دریای سیاه انجام ندهند.

هیئت دیپلماتیک روسیه هشدار داد که این مانورها خطر حوادث غیر عمد را افزایش می دهد و احساسات نظامی گری را در کیف مرکز اوکراین تشویق می نماید.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 419

به "روسیه ناو جنگی آمریکا در دریای سیاه را زیر نظر دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه ناو جنگی آمریکا در دریای سیاه را زیر نظر دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید