رونمایی از 4 عنوان کتاب به نمایندگی ازآثار منتشر شده سال 99

به گزارش پرشین بلاگ، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از 4 عنوان کتاب به نمایندگی از بیش از 90 آثار منتشره سال 99 رونمایی شد.

رونمایی از 4 عنوان کتاب به نمایندگی ازآثار منتشر شده سال 99

پیرسبزی اضافه کرد: کتاب گنجینه ارزشمندی است که باعث تفکر و خردورزی می شود و در حالیکه خرد منشاء و پایه و اساس زندگی است.

وی شرح داد: کتاب خوانی فرصتی است که ما را در مقابل آسیب های فضای مجازی و بارش اطلاعات نا متوازن که به شکل های متفاوتی صورت می گیرد مصون بدارد.

مینا نادری نویسنده کتاب گرامر زبان انگلیسی در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار گفت: دارای مدرک کارشناسی ارشد اموزش زبان انگلیسی وهمچنین مدرس زبان انگلیسی هستم.

نادری در شرحی در مورد کتاب رونمایی شده اظهارداشت: این کتاب ترجمه ی اثر اقای ریموند مرفی با عنوان essential grammar in useکه منبع مناسبی برای یادگیری ساختارهای جملات زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته هست.

وی اضافه کرد: برخی از خصوصیات این کتاب استفاده توامان ازتلفظ ومعنی است که درقالب خود آموز فرد را از مدرس بی نیاز می کند،امری که در افزایش دانش زبان انگلیسی خصوصا در ایام شیوع کرونا ویروس بسیار شاخص است.

نادری شرح داد: اولین تجربه ی کاری من به تابستان سال دوم مقطع کارشناسی برمیشود که باوجود مناسب نبودن سن تدریس فرصت آن در اختیار من داده شد که نتایج رضایتمندی را در پی داشت.

این نویسنده جوان می گوید: الهام بخش اصلی ترجمه ی این کتاب جناب استاد داریوش یزدانمش ازاساتید دانشگاه ازاد اسلامی در شهر یاسوج هستند و تجربه تدریس زبان اموزانی که در حوزه ی گرامر زبان انگلیسی با مشکل روبرو بودند مزید علت برای ترجمه این اثر شد.

نادری اظهارداشت: به خاتمه رساندن ترجمه این حجم مطلب اسان نبود ولی نتیجه واستقبالی که ازخوداموزشدقطعا به یقین انگیزه ای برا کارهای این چنینی است.

نادری در جواب این سوال که فرهنگ مطالعه را در استان کهگیلویه وبویراحمد چگونه ارزیابی میکنید و آیا ایده ای برا ترویج فرهنگ مطالعه دارید؟ گفت: علاقمندان به کتابخوانی در سطح شهر بیشتر از زبان آموزانی است که برای آموزش به من مراجعه میکردند.

این نویسنده جوانان گفت: معرفی وپوشش خبری منابع مناسب و خصوصیات این کتابها به قشر و جامعه ی مخاطب خودش در افزایش خوانندگان تاثیر گذار خواهد بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 22

به "رونمایی از 4 عنوان کتاب به نمایندگی ازآثار منتشر شده سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از 4 عنوان کتاب به نمایندگی ازآثار منتشر شده سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید