ساخت گوشی وان پلاس نورد SE کنسل شد

به گزارش پرشین بلاگ، ماه دسامبر سال گذشته، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه وان پلاس در حال کار روی یک گوشی از سری وان پلاس نورد تحت عنوان وان پلاس نورد SE است. قرار بود این گوشی در ماه مارس 2021 هم رونمایی گردد اما این طور که به نظر می رسد، پروژه ساخت آن کنسل شده.

ساخت گوشی وان پلاس نورد SE کنسل شد

وان پلاس معمولا هر سال از گوشی های پرچم دار با قیمت بسیار مناسب رونمایی می کرد. طوری که به گوشی های این شرکت لقب قاتلین پرچم دار را داده بودند. اما بعد از معرفی سری وان پلاس 8، قیمت گوشی های شرکت افزایش پیدا کرد و به محدوده ای وارد شد که هر کاربری توان خرید آن را نداشت. در نتیجه شرکت چینی تصمیم گرفت گوشی های میان رده را هم به سبد محصولات خود اضافه کند.

بدین ترتیب وان پلاس نورد به عنوان یکی از بهترین گوشی های میان رده، با پردازنده اسنپدراگون 765G، رم 12 گیگابایتی، پشتیبانی از اینترنت 5G و دوربین های بسیار باکیفیت راهی بازار شد. وان پلاس اما در پی استقبال خوب کاربران از این محصول، به فراوری گوشی های بیشتری با پسوند نورد ادامه داد و دو گوشی دیگر را هم تحت عنوان نورد N10 5G و نورد N100 معرفی کرد که بر خلاف مدل استاندارد در کشور آمریکا هم در دسترس قرار گرفتند.

اما سال گذشته گفته شد که شرکت می خواهد یک گوشی تحت عنوان وان پلاس نورد SE را هم فراوری کند. تا قبل از انتشار این خبر که تصور می کردیم وان پلاس نورد SE همچنان جزئی از برنامه های شرکت است، تصویری از آن منتشر نشده بود. جز اینکه شاهد انتشار تصویری کارتونی از بسته بندی آن بودیم.

قرار بود وان پلاس نورد SE با معینات فنی مشابه مدل استاندارد و تصاویر زمینه سفارشی راهی بازار گردد اما گویا این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد. این خبر را Max Jambor، یکی از افشاگران حوزه فناوری در حساب رسمی خود در توییتر منتشر نموده. البته Max Jambor از این بابت که وان پلاس آیا در محصولات بعدی خود از پسوند SE استفاده می نماید یا خیر ابراز بی اطلاعی کرد منتها به این نکته هم اشاره داشت که اگر قرار باشد محصولی با نام SE راهی بازار گردد، ربطی به وان پلاس نورد نخواهد داشت.

مدت هاست که می شنویم وان پلاس نورد 2 به عنوان جانشین اولین میان رده شرکت چینی در دست ساخت قرار گرفته است و قرار است در اواخر سه ماه دوم امسال رونمایی شوند. طبق شایعه ها، این گوشی قرار است با پردازنده بسیار قدرتمند Dimensity 1200 ساخت مدیاتک راهی بازار گردد که قدرت پردازشی بالایی دارد و از اینترنت 5G هم پشتیبانی می نماید.

در رابطه با نورد 2 هنوز اطلاعات زیادی در اختیار نداریم و فقط شنیده ایم که در دست ساخت قرار گرفته است. اما اگر این گوشی در تاریخ یاد شده معرفی گردد، احتمالا به همراه آن شاهد رونمایی از جانشین گوشی وان پلاس نورد N10 5G هم خواهیم بود که گفته می گردد N1 5G نام گذاری خواهد شد. پیش تر هم تصویری از این گوشی منتشر شده که طراحی الهام گرفته از وان پلاس 9 آن را نشان می داد.

با این حال فعلا چیزی در رابطه با برنامه های وان پلاس برای سه ماه دوم امسال میلادی معین نیست و همه چیز در حد یک شایعه بسیار احتمال دارد. باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه خبرهای بیشتری پیرامون این مسأله منتشر می گردد.

  • گوشی وان پلاس 9R با اسنپدراگون 870 و نمایشگر 120 هرتزی رونمایی شد

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 267

به "ساخت گوشی وان پلاس نورد SE کنسل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت گوشی وان پلاس نورد SE کنسل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید