ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ 2 با عمر باتری بیشتر معرفی گردید

به گزارش پرشین بلاگ، گوگل سال گذشته برای اولین بار وارد بازار ساعت های هوشمند شد و دقایقی قبل نسل دوم این ساعت به نام پیکسل واچ 2 رسما رونمایی شد. این ساعت از نظر ظاهری تفاوت زیادی نسبت به نسل قبلی خود ندارد و در ادامه به تمام تغییرات انجام شده می پردازیم.

ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ 2 با عمر باتری بیشتر معرفی گردید

نسل قبلی این ساعت از چیپست اگزینوس 9110 بهره می برد و حالا گوگل برای پیکسل واچ 2 از تراشه اسنپدراگون W5 پلاس نسل 1 استفاده نموده که بار دیگر 2 گیگابایت رم آن را همراهی می نماید. به لطف همین چیپست، با وجود اینکه باتری از نظر ظرفیت تفاوت زیادی با نسل قبلی ندارد، ولی حالا حتی در صورت فعال بودن قابلیت نمایشگر همواره روشن، می توانید 24 ساعت از این ساعت استفاده کنید. ضمناً اگر وقت 30 دقیقه ساعت را شارژ کنید، می توانید به مدت 12 ساعت از آن استفاده کنید.

همانطور که گفتیم، طراحی آن با تغییری روبرو نشده و گوگل همچنان ترجیح می دهد فقط مدل 41 میلی متری این ساعت را راهی بازار کند. البته نباید بهبود محافظ شیشه ای نمایشگر و استفاده از آلومینیوم بازیافتی در بدنه را از قلم بیندازیم. نمایشگر استفاده شده 1.2 اینچ مقدار دارد و دارای رزولوشن 384 در 384 است. این یعنی رزولوشن نسبت به نسل قبلی کاهش پیدا نموده که البته این موضوع منجر به کاهش مصرف انرژی می گردد.

یکی دیگر از تغییرات، بهبود 40 درصدی دقت سنسور سنجش ضربان قلب است که حالا طبیعتا این کار را با دقت بسیار بهتری انجام می دهد. در زمینه پایش خواب، استرس و دیگر موارد این چنینی هم می تواند گزارش های دقیقی در اختیار کاربر قرار دهد. البته پیکسل واچ 2 برخلاف ساعت های اپل و سامسونگ، از قابلیت ثبت نوار قلب پشتیبانی نمی نماید. ضمناً نباید بهره گیری از فناوری UWB را از قلم بیندازیم. این مشخصه به کاربران اجازه می دهد که راحت تر سایر گجت های دارای این قابلیت را پیدا نمایند و همین موضوع برای پیدا شدن خود ساعت هم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

ساعت نو پیکسل به قابلیت تشخیص تصادف اتومبیل و تشخیص سقوط مجهز شده است. در نهایت باید به قیمت این ساعت اشاره کنیم که مدل وای فای با قیمت 350 دلار و مدل LTE با قیمت 400 دلار راهی بازار خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 مهر 1402 بروزرسانی: 12 مهر 1402 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 987

به "ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ 2 با عمر باتری بیشتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ 2 با عمر باتری بیشتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید