سفر کارت علی بابا برترین هدیه سازمانی برای مناسبت ها

به گزارش پرشین بلاگ، همواره هدیه دادن به مناسبت های مختلف یا حتی بدون دلیلی خاص، یکی از روش های زیرکانه ای بوده که برای بهبود یک ارتباط از آن استفاده نموده ایم. وقتی چیزی را به کسی هدیه می دهیم، تصویری دوست داشتنی و به یادماندنی از خودمان در ضمیر ناخودآگاه او خلق می کنیم.

سفر کارت علی بابا برترین هدیه سازمانی برای مناسبت ها

با ظهور استارتاپ های مختلف و فعالیت شرکت های بزرگ و کوچک، این قاعده به ظاهر ساده راهش را در فضای کسب وکارها باز نموده است. هدیه سازمانی مانند سفر کارت علی بابا را می توان ایده ای جالب دانست که روی تصویر برندینگ شما اثر می گذارد! اگر شما هم می خواهید ارتباط بهتری با همکاران یا حتی شرکای تجاری خود داشته باشید یا به مفهوم هدیه سازمانی علاقه دارید، حتما تا آخر این مطلب با ما همراه بمانید.

هدیه سازمانی چیست؟

اگر بخواهیم دنبال معنای دقیق هدیه سازمانی بگردیم، شاید کمی کارمان سخت گردد؛ هدیه سازمانی در ظاهر ساده است اما مفهوم گسترده و مهمی دارد. با این حال می توان گفت هدیه سازمانی مانند سفر کارت علی بابا نوعی هدیه رسمی است که در فضای کسب وکار و به مناسبت های مختلف اداری، ملی یا مذهبی اعطا می گردد.

صاحبان کسب وکار می توانند هدیه سازمانی را برای کارمندان، شرکای تجاری یا مشتریان شان درنظر بگیرند. یادتان باشد هدیه سازمانی اصلا شبیه هدایای شخصی نیست. برای تهیه هدیه سازمانی حتما به ویژگی های مهم آن توجه کنید تا برترین گزینه ها را به مخاطبتان هدیه دهید.

تهیه هدیه سازمانی از علی بابا

با نگاهی به کارنامه شرکت سفرهای علی بابا می توان خلق ایده های نو و اجرای آن ها مانند سفر کارت علی بابا را یکی از ویژگی های مهمش به حساب آورد. این شرکت که از سال 93 پا به عرصه گردشگری گذاشته، درطول سال های فعالیتش، محصولات متنوعی را طراحی و ارائه نموده است. پیروزیت علی بابا باعث شد رکوردهایی را در زمینه فروش محصولات گردشگری بشکند که پیش از آن فتح نشده بودند!

فروش محصولات متنوع و تعهد بالای شرکت سفرهای علی بابا به مشتریان باعث شد این شرکت رتبه یک سفر در ایران را به نام خودش ثبت کند. هفت میلیون کاربر فعال صفر تا صد سفرهایشان را به علی بابا سپرده اند؛ علت اصلی این موضوع را می توان در تعهد علی بابا نسبت به ارائه خدماتش به مسافران دانست.

گستردگی خدمات علی بابا رکوردی را در صنعت گردشگری ایران شکست؛ شما با خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، قطار یا اتوبوس می توانید به 996 مقصد در ایران یا فراتر از مرزهای کشورمان سفر کنید! این موضوع خبر خوبی برای افرادی است که سفر جایگاه مهمی در زندگی شان دارد.

سفر کارت علی بابا چیست؟

دیگر دوران خرید وسایل مختلف مانند ست های اداری یا حتی کارت هدیه بانکی به عنوان هدیه سازمانی گذشته است! نمی توان این حقیقت را انکار کرد که خلاقیت در تهیه هدیه سازمانی، تاثیر بیشتری روی مخاطب می گذارد. به همین علت مجموعه علی بابا محصول سفر کارت را تهیه نموده تا دست صاحبان کسب وکار را در خرید هدیه سازمانی باز بگذارد!

با اعطای سفر کارت علی بابا به مخاطبتان، در حس شیرین تجربه سفر با آن ها شریک خواهید شد. شما می توانید سفر کارت علی بابا را به مبلغ دلخواه شارژ کنید. مخاطبان این هدیه هیچ محدودیتی در استفاده از کارت سفر در خدمات گردشگری ندارند.

آن ها می توانند با سفر کارت علی بابا بلیط پرواز داخلی یا خارجی بخرند یا حتی بلیط قطار و اتوبوس تهیه نمایند. گستردگی خدمات این کارت هدیه شگفت انگیز به همین جا ختم نمی گردد! مشتریان، همکاران و شرکای تجاری شما با دردست داشتن این سفر کارت می توانند هتل یا اقامتگاه دلخواهشان را رزرو نمایند. اگر به خرید جداگانه این محصولات گردشگری علاقه ای ندارند، می توانند تور داخلی یا خارجی (متناسب با بودجه و شرایط سفر) بخرند.

اهمیت هدیه سازمانی در اعتبار برند شما

شاید در نگاه اول تهیه هدیه سازمانی کار بی فایده ای به نظر برسد؛ اما وقتی به نتایج آن نگاه کنیم، به اهمیت هدیه سازمانی در اعتبار برند پی خواهیم برد. اعطای هدیه سازمانی می تواند مشتریان بالقوه شما را برای خرید کالا و خدمات ترغیب کند. اگر شرکای تجاری تان را با هدیه ای مانند سفر کارت علی بابا شاد کنید، شانس انجام پروژه های مشترک و دریافت سرمایه بیشتر را بالا می برید.

با تهیه سفر کارت حس خوبی به همکارانتان هدیه خواهید داد. اعطای هدیه سازمانی مانند سفر کارت علی بابا به همکارانتان به آن ها یادآوری می نماید که حضورشان چقدر برای سازمان اهمیت دارد. این حس خوب درنهایت باعث بهبود روابط افراد سازمان خواهد شد.

هرچه هدیه سازمانی خلاق تر و مجذوب کننده تر باشد، تصویر بهتری از برند شما می سازد. برای همین نباید اهمیت یک هدیه سازمانی خوب مانند سفر کارت علی بابا را دست کم گرفت!

ارتباط میزان سازمان و هدیه سازمانی

فرقی نمی نماید سازمانی بزرگ را اداره می کنید یا هنوز صاحب کسب وکاری کوچک هستید؛ درهرصورت هدیه سازمانی یک سرمایه گذاری پیروز برایتان محسوب می گردد. شما می توانید متناسب با بودجه تان برای خرید هدیه سازمانی اقدام کنید. یکی از نقاط قوت سفر کارت علی بابا این است که هیچ حداقل یا حداکثری برای شارژ انواع سفر کارت ندارد. این شما هستید که مبلغ و تعداد سفر کارت را معین می کنید.

طبیعتا هرچه سازمان بزرگ تر باشد، بودجه بیشتری برای تهیه سفر کارت علی بابا و اعطای آن به همکاران، شرکای تجاری و مشتریان درنظر می گیرد. صاحبان کسب وکارهای کوچک هم می توانند از انواع محصولات سفر کارت استفاده و ارتباط قوی تری با همکارانشان برقرار نمایند.

اگر شما هم می خواهید از سفر کارت علی بابا بیش بدانید یا این محصول را برای هدیه سازمانی انتخاب کنید، حتما سری به سایت علی بابا بزنید!

منبع: فوت و فن
انتشار: 25 اسفند 1401 بروزرسانی: 25 اسفند 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 914

به "سفر کارت علی بابا برترین هدیه سازمانی برای مناسبت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر کارت علی بابا برترین هدیه سازمانی برای مناسبت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید