سوسیس انگشتی را در خانه تهیه کنید

به گزارش پرشین بلاگ، می توانید از سوسیس انگشتی در سینی مزه و تولد ها و مهمانی ها خود در کنار دیگر غذا ها بهره ببرید. این غذا هم با خمیر یوفکا و خمیر هزارلا تهیه می گردد.

سوسیس انگشتی را در خانه تهیه کنید

سوسیس انگشتی یکی از غذاهای بسیار ساده است که با چند قلم مواد تهیه می گردد و طعم بی نظیری دارد. از سوسیس انگشتی برای تهیه انواع فینگرفود ها استفاده می گردد و خیلی هم خوشمزه است و به علت ظاهر مجذوب کننده آن به مهمانی ها و مجالس زیبایی می بخشد. با خبرنگاران همراه باشید تا طرز تهیه سوسیس انگشتی را یاد بگیرید.

مواد لازم برای تهیه سوسیس انگشتی

  • سوسیس انگشتی 1 بسته
  • خمیر یوفکا 1 بسته
  • زرده تخم مرغ 1 عدد
  • سیاه دانه و کنجد به میزان لازم

طرز تهیه سوسیس انگشتی

مرحله اول

ابتدا باید خمیر یوفکا را در دمای محیط قرار دهید تا نرم گردد. می توانید از خمیر هزارلا بهره ببرید. خمیر را باید به میزان 8*3 برش بزنید. اگر از خمیر هزارلا استفاده می کنید باید دور تا دور خمیر را برش بزنید تا بهتر در فر پف کند.

مرحله دوم

حالا باید هر سوسیس انگشتی را داخل هر برش قرار دهید به طوری که سر و ته سوسیس بیرون باشد. خمیر باید دور تا دور سوسیس را بگیرد. در سرانجام درز را با دست خوب فشار دهید تا فیکس گردد و در هنگام پخت باز نگردد. برای تماشا غذاهای فست فودی و فوری تهیه پیتزا با نان لواش در ماهیتابه را بخوانید.

مرحله سوم

زرده تخم مرغ را از سفیده جدا کنید و هم بزنید تا از لختگی خارج گردد. سوسیس انگشتی ها را داخل سینی فر قرار دهید و روی خمیر را با یاری فرچه آشپزی با زرده رومال کنید و سیاه دانه یا کنجد به دلخواه روی هر برش قرار دهید. حالا باید سینی را در فر از قبل گرم شده به مدت 15 دقیقه با دمای 160 درجه قرار دهید تا خمیر بپزد و سوسیس ها طلایی گردد. در سرانجام گریل را روشن کنید تا روی سوسیس انگشتی طلایی گردد.

نکات کلیدی در تهیه سوسیس انگشتی

  • برای سرو می توانید غذای خود را داخل دیس قرار دهید. سس دلخواه خود را داخل کاسه بریزید و در کنار سوسیس انگشتی سرو کنید.
  • اگر از خمیر هزارلا استفاده می کنید از شب قبل از فریزر خارج کنید و داخل یخچال قرار دهید. 3 ساعت قبل از مصرف داخل دمای محیط قرار دهید تا نرم گردد.
  • می توانید سوسیس ها را در فر برقی و توستر نیز تهیه کنید. چون دمای فر ها باهم فرق دارد ممکن است زمان کمتر یا بیشتری بخواهد.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا دستورهای بیشتر از آشپزی طرز تهیه کوکو مرغ با فلفل دلمه ای را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 29 مهر 1401 بروزرسانی: 29 مهر 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 848

به "سوسیس انگشتی را در خانه تهیه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوسیس انگشتی را در خانه تهیه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید