تور ارزان چین: شوکه شدن آمریکا از آزمایش موشک تازه فراصوت چین

به گزارش پرشین بلاگ، آزمایش موشکی نو چین تا مقدار ای موفقیت آمیز بوده که باعث شگفتی مقامات و نهادهای اطلاعاتی آمریکا شده است.

تور ارزان چین: شوکه شدن آمریکا از آزمایش موشک تازه فراصوت چین

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، فایننشال تایمز به نقل از 5 منبع ناشناس گزارش داد که چین در ماه آگوست یک موشک فراصوت با قابلیت حمل کلاهک هسته ای آزمایش نموده که قابلیت آن باعث شگفتی نهادهای اطلاعاتی آمریکا شده است.

طبق این گزارش ارتش چین یک راکت حامل موشک فراصوت را پرتاب نموده که در مدار پایین درحال حرکت بوده و پیش از برخورد به هدف مورد نظر گردشی در اطراف کره زمین داشته است.

در این گزارش آمده است: این آزمایش نشان داد که چین پیشرفت فوق العاده ای در تسلیحات فراصوت داشته و بسیار پیشرفته تر از چیزی است که مقامات آمریکایی تصور داشته اند.

وزارت دفاع چین واکنشی به این گزارش نداشته است. آمریکا و روسیه نیز درحال فراوری و آزمایش موشکهای فراصوت هستند. کره شمالی نیز در ماه گذشته میلادی بیان کرد که یک موشک نو فراصوت را آزمایش نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 551

به "تور ارزان چین: شوکه شدن آمریکا از آزمایش موشک تازه فراصوت چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: شوکه شدن آمریکا از آزمایش موشک تازه فراصوت چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید