فصل چهارم مجذوب کننده تر از قبل است ، با استرس کرونا بازی می کردیم

به گزارش پرشین بلاگ، دارا حیایی، تنها فرزند امین حیایی چند سالی است که وارد حرفه بازیگری شده و با توجه به بازی های خوبی که داشته آینده درخشانی برای او پیش بینی می گردد.

فصل چهارم مجذوب کننده تر از قبل است ، با استرس کرونا بازی می کردیم

حیایی که در فصل چهارم سریال از سرنوشت نقش هاشم را بازی می نماید در گفت و گو با خبرنگاران از ویژگی های این شخصیت در این فصل می گوید.

با توجه به این که هاشم در فصل قبل وارد زندان شد و انتها خوشایندی نداشت، آیا نویسنده ها در فصل نو سرنوشت بهتری برایش در نظر گرفته اند؟

البته من هر چقدر کمتر درباره هاشم صحبت کنم، برای مخاطب بهتر است و از مجذوب نمایندهیت کار برایش کاسته نمی گردد. با این حال می توانم بگویم هاشم در این فصل تغییر و تحول بسیار بانمکی دارد که به شخصه دوستش دارم و فکر می کنم مخاطبان هم دوست داشته باشند و فصل چهارم خیلی فرق دارد.

از چه نظر فرق دارد؟

به نظر من جزییات بسیاری در فیلمنامه هست و قصه اش پخته تر شده است. ضمن این که به خاطر شخصیت های بسیاری که وارد قصه می شوند، بازیگران نوی در این فصل معرفی می شوند که شاید بتوان گفت یکی از ویژگی های فصل نو ازسرنوشت همین نکته باشد؛ بنابراین دوست دارم به مخاطبان این مجموعه بگویم که حتما فصل نو را دنبال کنید چون مجذوب نمایندهیت های بسیاری دارد.

معمولا اغلب مجموعه هایی که ساخت آنها به فصل های بعدی رسیده، نتوانستند پیروزیت های گذشته را تکرار نموده و برای مخاطبان مجذوب نماینده باشند. فکر می کنید این اتفاق برای از سرنوشت هم خواهد افتاد یا این که مجذوب نماینده تر خواهد شد؟

من فکر می کنم اولویت همه افرادی که در این پروژه کار می نمایند، کیفیت است. ما با کمیت کار نداریم و نمی خواهیم که به علت ادامه دار شدن از کیفیت سریال بکاهیم. بنابراین وقتی کیفیت یک مجموعه خوب و استاندارد باشد، مخاطب مشتاق می گردد آن را دنبال کند، حالا هر چند فصل هم که داشته باشد. من هم به اسم یکی از اعضای این پروژه که از قصه و فیلمنامه باخبرم و شاهد فراوری باکیفیت سریال هستم، فکر می کنم از سرنوشت در فصل چهار هم پیروز باشد و بتواند مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند.

خودتان چقدر مشتاق بودید که ادامه داستان هاشم نوشته و ساخته گردد؟

صد در صد مشتاق بودم و دوست داشتم داستان هاشم ادامه پیدا کند. چون هاشم هر سرنوشتی که داشته باشد برایش مجذوب نماینده است.

پیش بینی تان از استقبال مخاطب هنگام پخش چیست؟

من فکر می کنم استقبال خوبی از این فصل خواهد شد. حتی اگر در کنار قدرتمندترین سریال باشد و همزمان با هم پخش گردد، باز هم از سرنوشت مخاطبان خود را دارد.

کرونا چقدر روی کار و تمرکز شما تاثیر گذاشته است؟

در فصل قبل کرونا نبود و در این فصل متاسفانه ما با استرس و شرایط وحشتناکی کار می کنیم. گرچه سعی می کنیم رعایت کنیم تا بیمار نشویم. با این حال نگرانی و استرس بیماری وجود دارد؛ به خصوص در سکانس های داخلی و پر بازیگر که این استرس بیشتر هم می گردد.

چطور سعی می کنید تمرکزتان به هم نریزد و لطمه ای به کارتان وارد نگردد؟

کوشش می کنم تمرکزم در کار به هم نریزد. البته همه دوستان غیر از بازیگران ماسک می زنند و همین موضوع از استرس کار کم می نماید. امیدوارم هنگام پخش هم مردم سریال را دوست داشته باشند تا خستگی کار و استرس و فشاری که به علت کرونا روی همه بچه ها هست به در گردد.

زینب علیپور طهرانی - رسانه / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 411

به "فصل چهارم مجذوب کننده تر از قبل است ، با استرس کرونا بازی می کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل چهارم مجذوب کننده تر از قبل است ، با استرس کرونا بازی می کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید