مبارزه مدیرعامل Epic با رای دادگاه اپل

به گزارش پرشین بلاگ، نمی توان به صورت قطعی گفت که در دادگاه اپل و اپیک کدام شرکت پیروز شده، اما مدیر عامل Epic درخواست دادگاه تجدید نظر داده است.

مبارزه مدیرعامل Epic با رای دادگاه اپل

به گزارش خبرنگار ، به نقل از فون آرنا، یک هفته است که قاضی ایوان گونزالس راجرز تصمیم 185 صفحه ای خود را درباره دادگاه Epic و Apple صادر نموده است. در خصوص اینکه کدام شرکت برنده شد، تنها چیزی که می توان گفت این است که Epic مانند بازنده عمل می نماید و اپل مانند یک برنده.

این حکم، را منع می نماید که از مراجعه مشتریان و توسعه دهندگان به سیستم عامل های پرداخت درون برنامه ای خارج از اپل، جلوگیری کند، اما قاضی همه چیز های دیگری را که اپیک می خواست از جمله حکمی که اپل را مجبور به نصب فروشگاه برنامه Epic در آیفون کند، رد کرد.

قاضی بعلاوه گفت که با توجه به سابقه محاکمه، دادگاه در نهایت نمی تواند نتیجه بگیرد که اپل تحت قوانین انحصاری فدرال یا ایالتی انحصارطلب است.

کیت آدامز، مشاور عمومی اپل، گفت: ما از حکم دادگاه بسیار خوشحالیم و این را یک برد عظیم برای اپل می دانیم. از سوی دیگر، تیم سوینی مدیرعامل Epic، در خصوص حکم قاضی گفت که Epic با آن مبارزه خواهد نمود که با اعتراض به این تصمیم این کار را انجام داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 493

به "مبارزه مدیرعامل Epic با رای دادگاه اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه مدیرعامل Epic با رای دادگاه اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید