مقاله: اگر عاشق فضای باز هستید 6 مکان برای زندگی در کانادا به شما معرفی میکنیم

به گزارش پرشین بلاگ، با یک ساعت رانندگی از شهر کبک به یک خانه رویایی دوستدار طبیعت میرسید،. Charlevoix که به عنوان ذخیره گاه یونسکو ثبت شده است، شامل بسیاری از مناطق کشاورزی، رودخانه ها، جنگل های مخلوط و اکوسیستم های کوهستانی است. مناظر بی نظیر آن توسط یک شهاب سنگ که بیش از 400 میلیون سال قبل به آن برخورد نموده بود شکل داده شد و یک زمین بازی طبیعی برای فعالیت در فضای باز مانند قایقرانی، پیاده روی، ماهیگیری و اردو زدن در یکی از سه پارک ملی آن یا در میان کوه های لورنت ایجاد کرد. اگر مسیرهایی با چشم اندازهای کوهستانی و فرصت های مختلف در طول سال برای ماجراجویی در فضای باز در لیست شما واقع شده است، Charlevoix را مکانی جذاب در نظر بگیرید.

مقاله: اگر عاشق فضای باز هستید 6 مکان برای زندگی در کانادا به شما معرفی میکنیم

شاید تعجب کنید اگر بدانید جزیره ای در نوا اسکوشیا جزیره شماره 1 آمریکای شمالی نامگذاری شده است. پس از کسب اطلاعات در خصوص Cab Breton Trail Cabot Trail 298 با چشم اندازهای اقیانوس، اردوگاه های کنار اقیانوس در پارک ملی Cape Breton Highlands و بعضی از بهترین فرصت های پیاده روی، دوچرخه سواری و موتور سیکلت در شمال آمریکا، علتش را می فهمید. بعلاوه، سیدنی، کیپ برتون اخیراً یکی از قابل زندگی ترین مکانهای کانادا لقب گرفته است که بودجه اضافی برای تفریح آخر هفته در فضای باز به شما می دهد.

امروزه Whitehorse به دلیل چشم انداز افسانه ای خود با بیش از 700 کیلومتر راستا پیاده روی، بیش از 40 پارک محلی و صدها کیلومتر راستا اسکی شناخته شده است. سازمان بهداشت دنیای زمانی وایت هورس را به عنوان تمیزترین هوای دنیا معرفی کرد. وایت هورس با جمعیتی اندک، اما رو به رشد در حدود 33000 نفر (در طی دهه گذشته حدود 23٪ افزایش)، شهری کوچک است که دارای فرصت های زیادی برای ماجراجویی در راستاهای عجیب است.

منبع مقاله: اگر عاشق فضای باز هستید 6 مکان برای زندگی در کانادا به شما معرفی میکنیم

انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 370

به "مقاله: اگر عاشق فضای باز هستید 6 مکان برای زندگی در کانادا به شما معرفی میکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: اگر عاشق فضای باز هستید 6 مکان برای زندگی در کانادا به شما معرفی میکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید