مهمانخانه آشر، نگینی در صخره های کوه های آلپ سوئیس

به گزارش پرشین بلاگ، در صورت سفر به آلپ، مهمان خانه جذابی را که در دل صخره ای نزدیک قله ابنالپ در آلپ واقع شده است، از دست ندهید.

مهمانخانه آشر، نگینی در صخره های کوه های آلپ سوئیس

در صورت سفر به سوئیس، به احتمال زیادی به کوه های آلپ که 65 درصد مساحت کشور را دربر گرفته، خواهید رفت. در نزدیکی قله مشهور ابنالپ که مقصد مطلوبی برای هایکرها است، مهمانخانه دنج آشر در دل صخره قرار گرفته است.

اگر با ماشین، قطار یا سبک قدیمی و مجذوب کننده هایکینگ در حال گردش در این سرزمین کوهستانی هستید، قطعا به مکانی برای استراحت احتیاج پیدا خواهید کرد، این مهمانخانه مکانی رویایی برای استراحت و لذت بردن از چشم انداز خارق العاده آلپ است.

مهمان خانه آشر (Aescher Guesthouse) یک رستوران دنج برای صرف غذا است که دارای چشم اندازی پانورامیک و فوق العاده زیبا از کوه های آلپ است. برای رفتن به این مهمانخانه، باید یک ماشین برای راستا واسران به ابنالپ (Wasserauen-Ebenalp) بگیرید (هزینه ای معادل سی دلار خواهد داشت) و 15 دقیقه طول می کشد تا به بالا برسید. زمانی که به بالا رسیدید، با یک پیاده روی 15 دقیقه ای به رستوران خواهید رسید. در صورت تمایل می توانید تا مهمانخانه نیز با ماشین بروید، چرا که در کنار رستوران جای پارک وجود دارد.

پیشنهاد می کنیم تا به جای عجله کردن و با سرعت رفتن برای رسیدن به رستوران، با آرامش و سرعت کم حرکت کنید و از چشم انداز فوق العاده زیبا و منحصربه فرد آلپ لذت ببرید. این رستوران صبح ها از ساعت 7:30 برای صرف صبحانه باز می گردد، اما ناهار تا ساعت 11 سرو نمی گردد. برای رفتن به مهمان خانه آشر احتیاج به رزور میز از قبل ندارید و می توانید هر زمانی که خواستید به آنجا مراجعه کنید. البته اگر می خواهید در میز و جایگاه های با موقعیت بهتر آن، غذای خود را صرف کنید، پیشنهاد می کنیم که صبح زود پیش از شلوغ شدن به آنجا بروید. مشهورترین غذای منوی آن رستی (Rosti) است که یک نوع هاش بروان (hashbrown) (نوعی خوراک که در آن سیب زمینی رنده سرخ شده وجود دارد) سنتی سوئیسی است که همراه با سس و یک نوشیدنی محلی سرو می گردد.

قبل از برنامه ریزی بازدید از آنجا، به یاد داشته باشید که مهمانخانه آشر در زمستان ها بسته است و مجددا در می 2018 باز خواهد شد (و تا اول نوامبر بازخواهد بود) گفته می گردد که دیگر اجازه اقامت های شبانه در این مهمانخانه داده نمی گردد.

هرگز تجربه صرف یک غذای خوشمزه در آن و لذت بردن از منظره ها فوق العاده اطراف آن را از دست ندهید. قطعا این تجربه چند ساعته بر روی صخره و چشم انداز ای که با آن روبه رو خواهید بود، تجربه ای منحصربه فرد و تکرارنشدنی برایتان خواهد بود.

منبع: کجارو / travelandleisure.com
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 781

به "مهمانخانه آشر، نگینی در صخره های کوه های آلپ سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمانخانه آشر، نگینی در صخره های کوه های آلپ سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید