تور آفریقای جنوبی ارزان: هتل Kwa Maritane Lodge ، اقامتگاهی در دل جنگل های آفریقای جنوبی

به گزارش پرشین بلاگ، آفریقای جنوبی مقصدی ست برای علاقه مندان به حیات وحش و سفر به این مقصد منحصربه فرد هیجان انگیزتر خواهد شد اگر در هتلی اقامت داشته باشید که حیوانات مجذوب نماینده و دوست داشتنی در همسایگی شما زندگی نمایند! هتل Kwa Maritane Lodge خاص ترین هتل پیلانسبرگ است که در دل جنگل قرار گرفته اما با امکاناتی فوق لوکس از میهمانان خود پذیرایی می نماید. در ادامه با امکانات این هتل مجذوب نماینده بیشتر آشنا می شویم.

تور آفریقای جنوبی ارزان: هتل Kwa Maritane Lodge ، اقامتگاهی در دل جنگل های آفریقای جنوبی

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

کیپ تاون، ژوهانسبورگ و سان سیتی از معروفترین مقاصد هستند اما ما یک منطقه منحصربه فرد دیگر را به پکیج های آفریقای جنوبی اضافه نموده ایم این مقصد مجذوب نماینده پیلانسبرگ نام داشته و سافاری معروف جنگل را دارد. اما نکته جالب دیگر اینکه علاوه بر سافاری و تماشا بیگ فایو معروف آفریقای جنوبی اقامت در هتل Kwa Maritane Lodge از دیگر مجذوب نمایندهیت های پیلانسبرگ به شمار می رود.

درباره هتل Kwa Maritane Lodge

ببکی دبیلو ای ماریتانه هتلی 4 ستاره در دل جنگل های آفریقای جنوبی است که بسیار لوکس بوده و با داشتن امکاناتی مدرن اقامتی عالی را به میهمانان خود هدیه می دهد. تمامی پنجره های هتل رو به حیات وحش زیبای پیلانسبرگ باز شده و گردشگران می توانند در حالی که مشغول صرف غذا هستند از تماشای حیوانات مجذوب نماینده مانند زرافه، فیل و حتی کرگدن ها لذت ببرند. البته فاصله قانونی با حیات وحش حفظ شده و هیچ خطری میهمانان هتل را تهدید نمی کند. استخر، جایگاه های آفتابی، بالکن های اختصاصی با نمای جنگل، مرکز تناسب اندام و حتی صرافی از امکانات بی نظیر هتل کی دبیلو ای هستند. کارمندان هتل چند زبانه بوده و مسافران به راحتی می توانند درخواست های خود را با خدمه هتل در میان بگذارند.

امکانات تفریحی هتل Kwa Maritane

لیبهتل Kwa Maritane Lodge با به روزترین امکانات هتلی تجهیز شده است. به بیان دیگر میهمانان می توانند اقامتی لوکس در میان جنگل را تجربه نمایند. دو استخر مجهز به سرسره و جایگاه های آفتابی، سونا، جکوزی و خدمات اسپا امکانات مجموعه آبی هتل تشکیل می دهند. بعلاوه میهمانان می توانند از زمین تنیس، محوطه مینی گلف و حتی تنیس روی میز برای اوقات فراغت خود استفاده نمایند، دو فضایی که با چوب تزیین شده و معماری سنتی آفریقایی دارد نیز آماده است تا با چای و انواع نوشیدنی های محلی از میهمانان هتل پذیرایی کند. از دیگر امکانات هتل می توان به فضای سبز بسیار زیبا همراه با میز و جایگاه، محوطه مخصوص بازی بچه ها، صندوق امانات در اتاق، پارکینگ رایگان برای میهمانان، سالن کنفرانس، پذیرش 24 ساعته، راهنمای بلیط و تور، اتاق دیدار، صرافی، اتاق کامپیوتر و خدمات حمل چمدان اشاره نمود.

امکانات اتاق های هتل Kwa Maritane

لاتاق های هتل Kwa Maritane Lodge بسیار زیبا و خلاقانه طراحی شده اند. تمامی اتاق ها رنگامیزی روشن داشته و با پنجره هایی بزرگ که از کف تا سقف را در برگرفته اند امکان تماشا حیات وحش آفریقای جنوبی را در نزدیک ترین فاصله در اختیار میهمانان قرار می دهند. بعلاوه وجود بالکن های اختصاصی فضایی را فراهم نموده تا میهمانان بتوانند بی دغدغه از هوای مطبوع جنگل لذت ببرند. یک فضای نشیمن مبله، سرویس خواب بسیار راحت، سیستم تهویه هوای مطبوع، اینترنت وای فای رایگان در فضای اتاق، حمام اختصاصی مجهز به دوش وسایل بهداشتی، تلویزیون ال سی دی، دستگاه چای ساز و مینی بار از امکانات هتل کی دبیلو ای هستند. نکته جالب اینکه با اقامت در این هتل بدون اینکه حتی از محوطه خارج شوید می توانید از تماشا حیوانات جنگل لذت ببرید.

انواع اتاق های هتل Kwa Maritane

هتل جنگلی پیلانسبرگ به انواع اتاق ها مجهز شده و هر مسافر می توانند با توجه به سلیقه و البته نیازهای خود یکی از اتاق ها را برای اقامت انتخاب نمایند. اتاق دبل استاندارد، اتاق توئین استاندارد، اتاق دبل در طبقه همکف، اتاق خانوادگی استاندارد، اتاق دبل اکسکیوتیو و اتاق کینگ اکسکیوتیو انواع اقامتگاه در هتل Kwa Maritane را تشکیل می دهند. اتاق های دبل و توئین اتاق های نرمال بوده و با قیمت های کمتری نسبت به سایر اتاق ها رزرو می شوند. اتاق های کینگ نیز به عنوان لوکس ترین اقامتگاه هتل امکاناتی بی نظیر را در اختیار مهمانان قرار می دهند.

فاصله هتل تا جاهای تماشای پلانسبرگ

هتل Kwa Maritane Lodge در منطقه جنگلی پیلانسبرگ قرار گرفته است. جایی که گردشگران می توانند به پارک شیرهای سفید آفریقایی رفته و سافاری های جنگل را تجربه نمایند. این هتل در نزدیکی ژوهانسبورگ قرار گرفته و با ماشین حدود یک ساعت و نیم با این شهر فاصله دارد. فاصله مکانی هتل با سایر جاذبه های اطراف خود به صورت زیر می باشد:

  • فاصله هتل تا کوه پیلانسبرگ حدود 100 متر
  • فاصله هتل تا دره امواج حدود 5.1 کیلومتر
  • فاصله هتل تا سان سیتی حدود 6 کیلومتر
  • فاصله هتل تا سد مانکوه حدود 8.2 کیلومتر

همانطور که مشاهده می کنید پلانسبرگ با منطقه بسیار زیبا و سرسبز سان سیتی نیز تنها 15 دقیقه فاصله دارد. میهمانان هتل پس از یک شب اقامت در دل جنگل های آفریقای جنوبی می توانند در کوتاه ترین زمان خود را به مقصد بعدی یعنی سان سیتی برسانند.

تجربه اقامتی مجذوب نماینده در دل جنگل های آفریقای جنوبی

هر چند که بدون اقامت در پارک جنگلی هم می توان سافاری جنگل آفریقای جنوبی را تجربه کرد اما تماشا بیگ فایو معروف آفریقایی آن هم تنها در چند قدمی هتل لذتی غیرقابل وصف دارد. پس با اقامت در هتل Kwa Maritane Lodge یک روز استثنایی در آفریقا را تجربه نموده و لحظاتی کاملاً متفاوت را در سفرتان به ثبت رسانید. ما در آژانس هواپیمایی خبرنگاران پکیج ویژه تور آفریقای جنوبی شامل یک یا دو شب اقامت در جنگل را برنامه ریزی نموده ایم. برای تجربه سفری لوکس و مهیج با همکاران مار در واحد تور در ارتباط باشید.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 732

به "تور آفریقای جنوبی ارزان: هتل Kwa Maritane Lodge ، اقامتگاهی در دل جنگل های آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی ارزان: هتل Kwa Maritane Lodge ، اقامتگاهی در دل جنگل های آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید