وزیر بهداشت: در ایام کوتاه از عمر دولت 48 میلیون دوز واکسن تزریق شد، کوشش شده تا عقب ماندگی 9 ماهه گذشته جبران گردد

به گزارش پرشین بلاگ، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کرونا به شرایط آموزشی کشور ضربه سنگین وارد نموده است و فراهم کردن زمینه بازگشایی ایمن مدارس یک ضرورت است و باید کوشش گردد به هر شکل ممکن مدارس بازگشایی شوند.

وزیر بهداشت: در ایام کوتاه از عمر دولت 48 میلیون دوز واکسن تزریق شد، کوشش شده تا عقب ماندگی 9 ماهه گذشته جبران گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، بهرام عین اللهی شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دهلران به اقدامات وزارت بهداشت در راستای واکسیناسیون عمومی اشاره نمود و گفت: واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا به اسم اولویت نخست دولت سیزدهم بوده است و در این ایام کوتاه از عمر دولت 48 میلیون دوز واکسن تزریق و کوشش شده است تا عقب ماندگی 9 ماهه گذشته را جبران گردد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مشارکت بیشتر مردم در راستای تحقق کامل واکسیناسیون عمومی را خواهان و ابراز امیدواری کرد که با مشارکت مردم و کوشش دولت به زودی شاهد ریشه کن شدن این بیماری خبیث در کشور باشیم.

وی در ادامه گریزی به موفقیت های دولت سیزدهم زد و نشست شانگ های که موجب عضویت جمهوری اسلامی در این پیمان شده است را مورد اشاره قرار داد و گفت: پیمان شانگ های نقش مهمی در رشد مالی کشور دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سپس به مسائل و مسائل موجود در حوزه بهداشت و درمان استان ایلام پرداخت و یادآورشد: بومی گزینی در جذب نیروی انسانی متخصص و متعهد در حوزه بهداشت و درمان، توسعه مراکز آموزش پزشکی در استان ایلام به ویژه در شهرستان دهلران و فراهم کردن امکان تحصیل و جذب جوانان این شهرستان در حوزه بهداشتی و درمانی از برنامه های وزارت بهداشت برای برطرف مسائل در این حوزه است.

عین اللهی که به اسم وزیر مشخص در سفر ریاست جمهوری به ایلام در شورای اداری دهلران حضور داشت، شرایط راه های این شهرستان را هم مورد آنالیز قرار داد و گفت: راه، عامل توسعه است و دولت سیزدهم به این مهم توجه ویژه خواهد داشت.

تسریع در پروژه های کشاورزی، راه اندازی بازاچه های مرزی، راه اندازی بازارچه مرزی چیلات و پروژه های نفت و گاز به گفته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می توان علاوه بر توسعه استان ایلام به ویژه شهرستان دهلران موثر در کاهش بیکاری و اشتغال جوانان تحصیل نموده و رونق مالی گردد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بازگشایی مدارس را خواهان گفت: کرونا به شرایط آموزشی کشور ضربه سنگین وارد نموده است و فراهم کردن زمینه بازگشایی ایمن مدارس یک ضرورت است و باید کوشش گردد به هر شکل ممکن مدارس بازگشایی شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 502

به "وزیر بهداشت: در ایام کوتاه از عمر دولت 48 میلیون دوز واکسن تزریق شد، کوشش شده تا عقب ماندگی 9 ماهه گذشته جبران گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت: در ایام کوتاه از عمر دولت 48 میلیون دوز واکسن تزریق شد، کوشش شده تا عقب ماندگی 9 ماهه گذشته جبران گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید