پاسخ به شائبه های ملاقات پرسپولیس و پدیده در استادیوم امام رضا(ع)، هیئت فوتبال خراسان رضوی به وظایف خود عمل نکرد؟

به گزارش پرشین بلاگ، گروه استان ها ملاقات دیروز تیم های پدیده و پرسپولیس که با تساوی در استادیوم امام رضا(ع) سرانجام یافت، کم حاشیه نداشت؛ از حضور تماشاچیان روی سکوها تا شائبه عدم ضدعفونی نیمکت پرسپولیس که البته براساس سوابق ملاقاتهای 2تیم چنین وضعیتی دور از انتظار نبود.

پاسخ به شائبه های ملاقات پرسپولیس و پدیده در استادیوم امام رضا(ع)، هیئت فوتبال خراسان رضوی به وظایف خود عمل نکرد؟

به گزارش خبرنگاران از مشهدمقدس ، با برگزاری هر بازی حساس و پر طرفداری در لیگ برتر فوتبال، بازار شایعه ها و حرف و حدیث ها هم داغ می گردد؛ به ویژه اگر یک طرف مستطیل سبز سرخابی ها باشند.

همزمان با رقابت تیم های پدیده و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا(ع)، انتشار تصاویری در فضای مجازی شائبه هایی برای بینندگان و هواداران دو آتشه هر دو تیم ایجاد کرد. تصاویری که از یک سو، نمایانگر حضور شماری از تماشاگران روی جایگاه های ورزشگاه در شرایط محدودیت های کرونایی است و از سوی دیگر، در آن ادعا می گردد که نیمکت ذخیره های پرسپولیس ضدعفونی نشده است.

علیرضا تاج فیروز مدیرعامل مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی با بیان توضیحاتی در این رابطه گفت: پیش از این بارها تأکید نموده ایم که با انعقاد قرارداد با باشگاه های فوتبال، هیچ کنترلی روی ورود و خروج تماشاچیان نداریم.

وی ادامه داد: وظیفه نظارت و کنترل ورود و خروج تماشاچیان در بازی ها با 3 مرجع هیئت فوتبال خراسان رضوی، اداره کل ورزش و جوانان استان و یگان ویژه نیروی انتظامی است. موضوعات مرتبط با حضور تماشاچیان از اینکه به چه تعداد و با چه کیفیتی به ورزشگاه بیایند یا نیایند اصلاً به ما مربوط نیست، چون به هیچ شکل در اختیار ما نیست.

تاج فیروز اضافه کرد: ورزشگاه امام رضا(ع) در قالب قرارداد اجاره در اختیار باشگاه پدیده قرار گرفته است و کیفیت برگزاری بازی در حوزه اختیارات 3 نهاد مذکور است و مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی هیچ دخل و تصرفی در نحوه برپایی رقابت ها در ورزشگاه ندارد؛ فقط با طرف قرارداد شرط می گردد که پروتکل های بهداشتی در ورزشگاه رعایت گردد.

وی همچنین در زمینه شائبه ضدعفونی نبودن ورزشگاه یادآور شد: مسئولیت ضدعفونی اماکن ورزشی برای برگزاری مسابقات لیگ برتر هم برعهده هیئت فوتبال خراسان رضوی است و هیچ ارتباطی به تربیت بدنی آستان قدس ندارد. هیئت فوتبال خراسان رضوی ضمن هماهنگی با آتش نشانی شهرداری قبل هر بازی، همه اتاق ها و اماکن ورزشگاه ضدعفونی و پلمب می گردد و با ورود بازیکنان به ورزشگاه پلمب باز می گردد.

281، س

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 275

به "پاسخ به شائبه های ملاقات پرسپولیس و پدیده در استادیوم امام رضا(ع)، هیئت فوتبال خراسان رضوی به وظایف خود عمل نکرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ به شائبه های ملاقات پرسپولیس و پدیده در استادیوم امام رضا(ع)، هیئت فوتبال خراسان رضوی به وظایف خود عمل نکرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید