پرسپولیس 4 - الریان 2؛ ماموریت انجام شد، صعود شاگردان گل محمدی به عنوان صدرنشین

به گزارش پرشین بلاگ، شاگردان گل محمدی در یک بازی پرگل به پنجمین پیروزی خود دست یافتند و به عنوان صدرنشین گروه E راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شدند.

پرسپولیس 4 - الریان 2؛ ماموریت انجام شد، صعود شاگردان گل محمدی به عنوان صدرنشین

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس ایران در آخرین دیدارش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان قطر رفت که این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به سود پرسپولیس به خاتمه رسید.

گل های سرخ پوشان را شهریار مغانلو در دقیقه 26، احسان پهلوان در دقیقه 33، محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه 68 و عیسی آل کثیر در دقیقه 73 به ثمر رساندند. یوهان بولی دو گل الریان را در دقایق 48 و 72 وارد دروازه پرسپولیس کرد.

با این نتیجه، پرسپولیس با کسب 15 امتیاز، به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله حذفی شد تا دست پر به ایران بازشود و الریان با کسب تنها 2 امتیاز، نتایج بسیار ضعیفی را کسب کند. با این حساب، الوحده باید برای قرار دریافت در بین یکی از تیم های برتر دوم تلاش کند.

نیمه اول

با آغاز مسابقه، پرسپولیس و الریان موقعیت های خوبی برای باز کردن دروازه یکدیگر داشتند اما پیروز به این کار نشدند. در حالی که بازی همچنان برابر پیگیری می شد، امید عالیشاه در دقیقه 26 حرکت ترکیبی خوبی با مهدی ترابی آغاز کرد که خاتمه عالیشاه با یک پاس هوشمندانه توانست شهریار مغانلو را در موقعیت گل زنی قرار دهد و مهاجم پرسپولیس قدر این توپ را دانست و با ضربه ای دقیق دروازه الریان را باز کرد تا تیمش را جلو بیندازد.

پس از به ثمر رسیدن این گل، بازی الریانی ها افت کرد و پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار گرفت و مزد این بازی برتر را هم دریافتد. احسان پهلوان در دقیقه 33 با استفاده از تکنیک فردی اش توانست موقعیت شوت زنی خوبی در پشت محوطه جریمه الریان برای خودش ایجاد کند و با ضربه ای زمینی و زیبا دروازه تیم قطری را برای بار دوم باز کرد.

عملکرد شاگردان لوران بلان در تیم الریان پس از دریافت گل به خوبی نشان می داد که آن ها روحیه خود را از دست داده اند و نمی توانند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند.

نیمه دوم

یوهان بولی سه دقیقه پس از آغاز نیمه دوم دروازه پرسپولیس را باز کرد تا الریان امیدوار به جبران نتیجه شود. در دقیقه 48، شوت محکم احمد عبدالمقصود از پشت محوطه جریمه با شیرجه بلند و واکنش خوب لک دفع شد اما در بازگشت، توپ سرگردان با شوت پای چپ یوهان بولی به گل اول الریان تبدیل شد.

با این گل، بازی برای دقایقی بسیار پربرخورد بود و دو تیم بیش از خلق موقعیت، مرتب روی همدیگر خطا می کردند. بعد از گذشت حدود 20 دقیقه، محمدحسین کنعانی زادگان خیال گل محمدی را راحت کرد. در دقیقه 68، ارسال مهدی ترابی از روی ضربه ایستگاهی، با ضربه سر کنعانی زادگان به گل سوم پرسپولیس تبدیل شد.

تنها چهار دقیقه بعد، الریان مشابه گل نخست به گل دوم دست یافت. در دقیقه 72، شوت بازیکن الریان به طور ناقص توسط لک برگشت داده شد و روی ریباند، یوهان بولی گل دوم تیمش را زد ولی در دقیقه 73 عیسی آل کثیر این گل را پاسخ داد. دفع ناقص توپ ارسالی به روی دروازه الریان باعث خلق موقعیت برای آل کثیر شد و او هم گل چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند.

در ادامه بازی به مدت 10 دقیقه کم افت و خیز دنبال شد و دو تیم در خلق موقعیت گل ناتوان بودند. در دقیقه 83 عبدالعزیز حاتم برای کاهش اختلاف شوت زد که ضربه او با فاصله اندک از کنار دروازه لک به بیرون رفت. در اواخر مسابقه برخورد شدیدی میان حامد لک و شجاع خلیل زاده به وجود آمد که مصدومیت مدافع ایرانی الریان جدی بود و لورن بلان این بازیکن را تعویض کرد.

در نهایت بازی با حساب 4 بر 2 به سود شاگردان گل محمدی تمام شد تا ماموریت پرسپپولیسی ها با صعود از گروه به عنوان تیم صدرنشین تمام شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 345

به "پرسپولیس 4 - الریان 2؛ ماموریت انجام شد، صعود شاگردان گل محمدی به عنوان صدرنشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس 4 - الریان 2؛ ماموریت انجام شد، صعود شاگردان گل محمدی به عنوان صدرنشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید