چگونه خواستگار دروغگو را شناسایی کنیم؟

به گزارش پرشین بلاگ، افرادی که بنای زندگی مشترک خود را بر پایه نیرنگ و ریاکاری پی ریزی می نمایند قطعا انسان های قابل اعتمادی نیستند. زندگی در کنار چنین اشخاصی نه تنها زجر آور، بلکه غیرممکن است.

چگونه خواستگار دروغگو را شناسایی کنیم؟

بسیاری از دختران ممکن است در راستا ازدواج با خواستگار دروغگو برخورد داشته باشند که در زمینه های مختلفی به آن ها دروغ گفته و حقیقت را کتمان نموده اند. در این مطلب از خبرنگاران به بیان ویژگی های خواستگار دروغگو می پردازیم.

ویژگی های خواستگار دروغگو

معمولا این افراد ناهماهنگی در زبان و بدن داشته و از پاسخ های صریح طفره می فرایند. با این حال وظیفه والدین و خود فرد تحقیقات گسترده و پی بردن به علت دروغگویی فرد است.

اهمیت جلسه خواستگاری و توجه به زبان بدن و رفتار خواستگار

باید اذعان داشت که یکی از مهم ترین مراحل ازدواج همین جلسه خواستگاری است که با تمام سادگی و به دور از تشریفات بودنش می تواند بسیار سرنوشت ساز باشد. معمولا مردانی که قصد ازدواج دارند از جلسه خواستگاری با حضور بزرگ ترها طفره نمی فرایند. به علت اینکه دروغ و پنهان کاری در ازدواج ندارند از مراسم خواستگاری استقبال نموده و اضطراب خاصی در رفتار آن ها مشاهده نمی گردد. در صورت کوتاه بودن مدت آشنایی ازدواج و عدم شناخت کافی، توجه به رفتار و زبان بدن خواستگار در روز خواستگاری و در حضور خانواده ها می تواند گویای بسیاری از واقعیت ها باشد.

ناهماهنگی در گفتار از ویژگی های خواستگار دروغگو

ناهماهنگی را می توانید در گفتار شخص دروغگو و در موقعیت های مختلف احساس کنید. می توانید در برترین فرصت سوالات آشنایی قبل از ازدواج را از او بپرسید و رفتارش را موقع جواب دادن زیر نظر داشته باشید. شخصی که دروغ می گوید معمولا داستان هایی از خود سر هم می نماید که در بسیاری موارد چون واقعیت ندارند بعضی قسمت های آن را فراموش می کند. اگر متوجه شدید که حرف های طرف مقابل باهم تناقض دارد به صداقت او شک کنید. برای اینکه رابطه عاطفی خوبی را شروع کنید به مطلب مردان هرگز با این زنان ازدواج نمی نمایند سر بزنید.

عدم پاسخگویی صریح و واضح

ممکن است خواستگارتان در روبرو با پرسش های شما حساس گردد و از پاسخ های رک و صریح طفره رود. فردی که دروغ می گوید معمولا سوال های شما را با سوال های دیگری جواب می دهد. پاسخ هایی که فرد دروغگو می دهد معمولا طولانی است و شما را گیج می نماید. زمانی که با چنین جواب های طولانی روبرو شدید، محترمانه حرف طرف مقابل را قطع کنید و سوال خود را دوباره تکرار کنید. نشانه های هشداردهنده مسائل را بشناسید، زیرا عدم توجه به این هشدارها، یکی از اشتباهات در آشنایی قبل از ازدواج است. برای اینکه نشانه های افراد دروغگو را بهتر بشناسید به مطلب از کجا بفهمیم کسی دروغ می گوید؟ سر بزنید.

اضطراب در هنگام صحبت کردن از ویژگی های خواستگار دروغگو

اضطراب در اولین جلسه های آشنایی طبیعی است اما زمانی که سوال مهمی می پرسید یا موضوع حساسی را پیش می کشید و خواستگار تان علائم اضطراب را مانند تعریق، سرخ شدن یا رنگ پریدگی از خود بروز می دهد به صداقت گفته های او شک کنید. هیچکس نمی تواند با وجود تمرین های زیاد برای دروغگویی واکنش های بدنش را کنترل کند پس به دقت حالات خواستگار خود را زیر نظر بگیرید.

زمانی که شک کردید کافی است صحبت درمورد موضوع حساس را کش بدهید تا علائم اضطراب را مشاهده کنید. ممکن است فردی که دروغ می گوید آن چنان تحت فشار قرار بگیرید که گلویش خشک گردد و مدام گلویش را صاف کند و آب گلویش را قورت دهد یا مدام دستانش را به هم بمالد و پاهایش را مدام تکان دهد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با شخصی که ما را ناراحت نموده چگونه برخورد کنیم؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 779

به "چگونه خواستگار دروغگو را شناسایی کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه خواستگار دروغگو را شناسایی کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید