کاهش فراوری خودرو در سال فراوری ، تنها فراوری کمباین و تراکتور افزایش داشته است

به گزارش پرشین بلاگ، در سال فراوری، مانع زدایی ها، پشتیبانی ها گزارش های وزارت صمت از کاهش فراوری خودرو حکایت دارند. در بین تمام محصولات خودروسازان تنها فراوری کمباین و تراکتور افزایش داشته است.

کاهش فراوری خودرو در سال فراوری ، تنها فراوری کمباین و تراکتور افزایش داشته است

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت رنگی از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

خبرنگاران - گزارش عملکرد خودروسازان داخلی در چهار ماهه نخست امسال نشان می دهد در سالی که مزین به نام فراوری، مانع زدایی ها، پشتیبانی ها است، خودروسازان پس رفت نموده و فراوری انواع سواری، وانت و خودروهای اتوبوس، مینی بوس و میدل باس با کاهش فراوری نسبت به چهارماهه ابتدایی سال گذشته روبرو شده اند و تنها فراوری کمباین و تراکتور افزایش داشته است.

طبق آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) طی چهار ماه نخست امسال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب فراوری کمباین (ماشین های برداشت محصولات دانه دار کشاورزی) 30.9 درصد و تراکتور 2.4 درصد افزایش یافته است اما در مقابل فراوری وانت 11.3 درصد، اتوبوس، مینی بوس و میدل باس 1.1 درصد و انواع سواری یک درصد افت نموده است.

از ابتدای امسال تا خاتمه تیرماه امسال 292 هزار و 500 دستگاه از انواع خودرو سواری فراوری شده که نسبت به تعداد دستگاه سواری فراوری شده در چهار ماهه ابتدایی سال گذشته که معادل 295 هزار و 400 بوده، یک درصد کمتر شده و در حقیقت سواری سازان درجا زده اند.

بعلاوه فراوری انواع اتوبوس، مینی بوس و میدل باس هم 1.1 درصد در چهار ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته و از 544 دستگاه به 538 دستگاه رسیده است.

کاهش فراوری خودرو در چهار ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته

بیشترین مقدار کاهش فراوری در کدام یک از انواع خودروها دیده می گردد؟

بیشترین مقدار کاهش فراوری هم در فراوری وانت ها دیده می گردد که فراوری آن ها در مدت مذکور امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11.3 کاهش را ثبت نموده است. در حالی که در مجموع چهار ماه نخست سال گذشته 25 هزار و 283 دستگاه وانت فراوری شده بود، این مقدار در مدت مشابه امسال به 22 هزار و 415 دستگاه رسیده است.

در مقابل اما طی چهار ماه نخست سال 1400 بیشترین مقدار افزایش فراوری نسبت به مدت مشابه سال گذشته مختص کمباین هاست که از 165 دستگاه با افزایش قریب به 31 درصدی به 216 دستگاه رسیده است.

پس از آن هم تراکتور با 4.1 درصد افزایش فراوری، تنها آمار افزایشی فراوری خودروها هستند. در مجموع در چهار ماهه ابتدایی سال 1399، حدود 5798 دستگاه تراکتور فراوری شده است که این مقدار در مدت مشابه امسال به 59389 دستگاه رسیده است.

علاوه بر این ها،به گزارش ایسنا، مقدار فراوری لاستیک خودرو هم در چهار ماهه امسال نسبت به همین مدت در سال گذشته که 85 هزار تن بوده، به 87 هزار و 800 تن رسیده و رشد 3.3 درصدی را رقم زده است.

منبع: بیت ران
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 465

به "کاهش فراوری خودرو در سال فراوری ، تنها فراوری کمباین و تراکتور افزایش داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش فراوری خودرو در سال فراوری ، تنها فراوری کمباین و تراکتور افزایش داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید