گوشی های سری ردمی نوت 12 با شارژ سریع 120 واتی عرضه می شوند

به گزارش پرشین بلاگ، سری Redmi Note 11 اوایل امسال معرفی گردید که گوشی های هوشمند ارزان ای را در اختیار ما قرار می داد. در ادامه Redmi Note 11 SE نیز به عنوان جدیدترین عضو خانواده، در 6 سپتامبر به این سری اضافه شد. اکنون که به انتها سال 2022 نزدیک می شویم، شایعات در مورد نسل بعدی سری Redmi Note 12 نیز آغاز به افزایش نموده اند که یکی از جدیدترین آن ها اطلاعاتی در مورد بعضی مشخصات اصلی این گوشی های آینده به ما می دهد. بیایید با هم نگاهی به این مشخصات بیندازیم.

گوشی های سری ردمی نوت 12 با شارژ سریع 120 واتی عرضه می شوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از rahnamato، بر اساس این گزارش تازه که Digital Chat Stations، یکی از مشهورترین افشاکنندگان چینی دنیای فناوری منتشر نموده، سری Redmi Note 12 دارای سنسور دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی (به وسیله MyDrivers) است. علاوه بر این، این گوشی از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می نماید که به نظر می رسد این شارژر را کابران در داخل جعبه دریافت خواهند کرد.

این پشتیبانی از شارژ سریع قدرتمند، بسیار چشمگیر است، زیرا شیائومی همان فناوری را در دستگاه های پرچمدار خود مانند شیائومی 12 پرو بسته بندی نموده است. با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی، شیائومی 12 پرو را می توان تنها در 19 دقیقه تا 100 درصد شارژ کرد.

بعلاوه، این کارشناس دنیای فناوری ادعا می نماید که سری Redmi Note 12 آینده دارای طراحی مستطیلی با لبه های مستقیم، مشابه آنچه در گوشی های هوشمند سری نوت 11 دیده ایم خواهد بود. علاوه بر این، صفحه نمایش می تواند صاف با لبه های تیز و بریدگی سوراخ دار برای قرار دادن دوربین سلفی باقی بماند.

همانگونه که اشاره شد، مشخصات ذکر شده به طور کلی مربوط به سری Redmi Note 12 عنوان شده است و در واقع ما نمی دانیم که کدام نسخه این سری از این ویژگی ها برخوردار خواهد شد. اگر بخواهیم بر اساس سری قبلی این گوشی ها می توان حدس زد این مشخصات را باید در نسخه های با برچسب Pro دید.

طبق گزارش قبلی، سری ردمی نوت 12 شامل نسخه های Redmi Note 12، Redmi Note 12 Pro و +Redmi Note 12 Pro خواهد بود. با این حال، ردمی هنوز هیچ جزئیاتی را در خصوص این سری آینده تایید ننموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 830

به "گوشی های سری ردمی نوت 12 با شارژ سریع 120 واتی عرضه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های سری ردمی نوت 12 با شارژ سریع 120 واتی عرضه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید