گوگل تبلیغ رایگان اقدامات ضد کلاهبرداری ارائه می نماید

به گزارش پرشین بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از پرس اسوسیشن، البته با وجود درخواست های نمایندگان مجلس انگلیس، این شرکت از افشای مبلغی که این سازمان ناظر قبلاً برای تبلیغات در پلتفرم هزینه نموده بود، خودداری نموده است.

گوگل تبلیغ رایگان اقدامات ضد کلاهبرداری ارائه می نماید

مقامات مرجع راهبر امور اقتصادی انگلیس از شرکت های فناوری انتقاد نموده بودند زیرا آنها از شرکت هایی که تبلیغات می فروشند، پول دریافت می نمایند و از سوی دیگر از این سازمان نیز برای تبلیغات علیه چنین شرکت هایی نیز هزینه دریافت می نمایند.

به همین دلیل اعضای کمیته منتخب خرانه داری در مجلس انگلیس (Treasury Select Committee) از گوگل و فیس بوک درباره مبلغی که از تبلیغات دریافت می نمایند و بعلاوه اقداماتی که برای مقابله با محصولات غیرقانونی انجام می دهند، سوالاتی پرسیده است.

فیس بوک به این سوال که آیا هزینه تبلیغ محصولات اقتصادی که از سوی FCA تأیید نشده اند یا خیر را دریافت نموده، پاسخی نداده است.

اما گوگل اعلام نمود سیستمی داوطلبانی ایجاد نموده که فقط سرویس های مورد تأیید FCA را تبلیغ می نماید. هرچند در این مورد استثناهایی مانند شرکت های رمزارز وجود دارد .

نمایندگان فیس بوک و گوگل در کنار آمازون و ای بی، ماه گذشته در برابر نمایندگان مجلس انگلیس حاضر شدند و به سوالاتی درباره موافقت با طرح FCA جهت گنجاندن تبلیغات پولی و محتوای فراوری شده به وسیله کاربران در قانون ایمنی آنلاین دولت پاسخ دادند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 565

به "گوگل تبلیغ رایگان اقدامات ضد کلاهبرداری ارائه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل تبلیغ رایگان اقدامات ضد کلاهبرداری ارائه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید