12 کودک با علائم کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری هستند

به گزارش پرشین بلاگ، خبرنگاران/مرکزی مدیر مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر اراک گفت: در حال حاضر 12 کودک با علائم کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری هستند که بیشتر آنها مشکوک به این ویروس هستند و منتظر جواب آزمایش نهایی هستیم.

12 کودک با علائم کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری هستند

به گزارش خبرنگاران، علی اکبر شمسی اظهار کرد: 2 کودک مثبت قطعی و 10 کودک مشکوک به کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری و در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

وی ادامه داد: در بخش عفونی بیمارستان امیرکبیر اراک 12 تخت فعال وجود دارد و خوشبختانه هیچ مورد بزرگسالی که مبتلا به ویروس کرونا باشد در این مرکز درمانی بستری نیست.

شمسی در ادامه اعلام نمود: در بیمارستان امیرکبیر اراک یک بخش به بیماران کرونایی اختصاص یافته و با پرسنل آموزش دیده و مجرب از ابتدای شیوع اپیدمی در حال ارائه خدمت هستند.

مدیر مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر اراک تاکید نمود: در این مرکز درمانی، فوق تخصص عفونی اطفال همیشه با ارائه مشاوره های لازم و رسیدگی به بچه ها ایفای نقش می نماید.

بر اساس این گزارش، به نقل از علوم پزشکی اراک، شمسی در سرانجام از مردم خواست تا از حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی به طور جدی پرهیز نموده و با توجه به سختی کنترل بچه ها در تجمعات، حتما از حضور در این اماکن اجتناب نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 641

به "12 کودک با علائم کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 کودک با علائم کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید