97 درصد مردم زنجان کارت ملی هوشمند دریافت نموده اند

به گزارش پرشین بلاگ، مدیر کل ثبت احوال استان زنجان گفت: تا به امروز 97 درصد از جمعیت واجد شرایط استان نسبت به درخواست کارت ملی هوشمند اقدام نموده اند.

97 درصد مردم زنجان کارت ملی هوشمند دریافت نموده اند

علی شفیعی مدیر کل ثبت احوال استان زنجان گفت: در سال 1394 با اقدامات اجرا شده 92 هزار و 838 مورد درخواست کارت ملی هوشمند از واجدین شرایط اخذ شده بود که این رقم در سال 1395، به 180 هزار و 38 مورد رسید.

او با بیان اینکه برای دریافت کارت ملی هوشمند پس از درخواست مدت طولانی طی می گردد، گفت: وقتی اخذ درخواست انجام می گیرد داده ها در پایگاه اطلاعاتی جمعیتی کشور تکمیل می گردد. بنابراین در این مدت فرد می تواند با کد رهگیری و سایر مدارک عکس دار تمامی خدمات را از دستگاه های اجرایی و سیستم بانکی دریافت کند.

شفیعی اضافه نمود: به دستور وزیر کشور در سرانجام سال گذشته چاپ کارت هوشمند ملی دوباره از سر گرفته شد و بسیاری از کارت های معوقه نیز در حال چاپ است که امیدواریم انجام این مهم تسریع گردد.

به گفته مدیرکل ثبت احوال استان زنجان انجام تمام کار های مرتبط با صدور شناسنامه و درخواست اطلاعات شناسنامه ای به صورت الکترونیکی شده و نیازی به حضور فیزیکی افراد در دفاتر پیشخوان نیست.

او ادامه داد: با اقدامات اجرا شده، در هر ثانیه 6 هزار استعلام به صورت الکترونیکی از پایگاه اطلاعاتی جمعیت گرفته می گردد.

خبرنگاران زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1401 بروزرسانی: 10 مهر 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 838

به "97 درصد مردم زنجان کارت ملی هوشمند دریافت نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "97 درصد مردم زنجان کارت ملی هوشمند دریافت نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید