آمریکا باید تمام تحریم ها را بی قید و شرط بردارد

به گزارش پرشین بلاگ، وزیر امور خارجه کشورمان در پیغام تویئتری تاکید نمود: آمریکا باید در پایبندی به قطعنامه 2231، تمام تحریم هایی که توسط ترامپ احیا و باز اعمال شده بود را بی قید و شرط و به صورت مؤثر بردارد، بعد از آن، ما فوراً تمام اقدامات اصلاحی (کاهش تعهدات) را به عقب برمی گردانیم.

آمریکا باید تمام تحریم ها را بی قید و شرط بردارد

به گزارش خبرنگاران، محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه در پیغام توییتری نوشت: آمریکا اذعان کرد که ادعاهای پامپئو درباره قطعنامه 2231 هیچ اعتبار قانونی ندارد. ما هم موافق هستیم.

ظریف تاکید نمود: آمریکا باید در پایبندی به قطعنامه 2231، تمام تحریم هایی که توسط ترامپ احیا و باز اعمال شده بود را بی قید و شرط و به صورت مؤثر بردارد، بعد از آن، ما فوراً تمام اقدامات اصلاحی (کاهش تعهدات) را به عقب برمی گردانیم.

به گزارش ایرنا، وزرای امور خارجه سه کشور اروپایی عضو برجام و آمریکا عصر پنجشنبه با صدور بیانیه ای مشترک بر اراده خود برای تقویت برجام تاکید نمودند. تحرکات و سیگنال های ارسال شده از سوی مقامات آمریکایی هم از جدیت آن ها برای بازگشت به راستا عقلانی حکایت دارد. ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از آمادگی این کشور برای حضور در نشست گروه 1+5 و ایران به منظور بحث درباره راستا دیپلماسی برنامه هسته ای سخن گفته و افزوده است که ایالات متحده دعوت نماینده اتحادیه اروپا را خواهد پذیرفت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 216

به "آمریکا باید تمام تحریم ها را بی قید و شرط بردارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا باید تمام تحریم ها را بی قید و شرط بردارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید