ابراهیمی: پرسپولیس سال جاری می تواند در آسیا سنت شکنی کند، شانس قهرمانی در لیگ 80 درصد است

به گزارش پرشین بلاگ، مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که شاگردان گل محمدی برای موفقیت در آسیا چیزی کم ندارند و می توانند پس از سال ها به عنوان یک تیم ایرانی سنت شکنی نمایند و قهرمان شوند.

ابراهیمی: پرسپولیس سال جاری می تواند در آسیا سنت شکنی کند، شانس قهرمانی در لیگ 80 درصد است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

ناصر ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد آخرین ملاقات سرخپوشان مقابل الریان قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: سرخپوشان بازی زیبایی مقابل حریف قطری انجام دادند و هر کاری که خواستند در این بازی انجام دادند. 4 گل به ثمر رساندند و چندین موقعیت گلزنی دیگر هم داشتند و با قدرت صدرنشین گروه شدند و صعودشان را قطعی کردند. من صعود مقتدرانه پرسپولیس را به طرفداران و اعضای تیم تبریک می گویم.

وی با اشاره به دریافت دو گل سرخپوشان از الریان توضیح داد: در ابتدای نیمه دوم الریان نسبت به نیمه اول عملکرد بهتری داشتند و روی دروازه پرسپولیس خطر ایجاد کردند و حتی می توانستند گل سوم را هم بزنند ولی در ادامه بازی شاگردان گل محمدی توپ و میدان در دست گرفتند و دو گل دیگر به ثمر رساندند. متاسفانه در این تورنمنت مدافعان کناری پرسپولیس نتوانستند به خوبی مدافعان وسط تیم را پوشش دهند و گل هایی هم که سرخپوشان دریافت کردند از این منطقه چپ و راست دفاع بود.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: امیری و نعمتی جزء بهترین های پرسپولیس در این مسابقات بودند و در کارهای هجومی عالی بازی کردند، اما نتوانستند در برگشت ها خیلی پیروز باشند و در کار دفاعی شرکت نمایند. نکته دیگری که در بازی های پرسپولیس مشهود است، بازی هافبک های دفاعی تیم است که بیشتر تمایل دارند در حمله شرکت نمایند و حتی گلزنی هم نمایند. هافبک دفاعی تیم باید بیشترین حضور را در جلوی خط دفاعی تیم داشته باشد تا به خوبی توپ های پشت محوطه جریمه خودمان را جمع نمایند و نگذارند که مهاجمان حریف در موقعیت گلزنی قرار بگیرند. این موضوع باید توسط کادرفنی مورد آنالیز قرار بگیرد و تا در مراحل بعد مقابل حریفان قوی تر مشکل ساز نگردد.

ابراهیمی با تمجید از عملکرد کادرفنی پرسپولیس عنوان نمود: در کنار یحیی گل محمدی نفرات خوب و باتجربه ای حضور دارند. حمید مطهری و کریم باقری در کنار افشین پیروانی و سایر اعضا کادرفنی، به لحاظ فنی یک نیمکت فنی قوی را تشکیل دادند که در لحظات بحرانی و حساس خیلی به پرسپولیس یاری می نماید.

وی اضافه کرد: همه چیز برای پرسپولیس از لحاظ داشتن بازیکنان باکیفیت و آماده و همچنین کادرفنی خوب آماده است تا سرخپوشان در سال 1400 سنت شکنی نمایند و قهرمان آسیا شوند. پرسپولیس پس از 2بار حضور در فینال آسیا، سال جاری توانایی قهرمانی را دارد و چیزی برای رسیدن به هدفش کم ندارد. امیدوارم که در مراحل بعدی هم این تیم بازی های خوبش در مرحله گروهی را انجام دهد و کاری که سالیان سال هست هیچ تیمی ایرانی پیروز به انجام آن نشده است، انجام دهد.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ادامه مسابقات لیگ برتر و شرایط سرخپوشان عنوان نمود: سال جاری رقابت برای قهرمانی خیلی نزدیک است، سپاهان و استقلال نتایج خوبی گرفتند و شانس بالایی برای قهرمانی دارند اما به عقیده من شانس قهرمانی پرسپولیس سال جاری 80 درصد است و تنها مسئله ای که پرسپولیس دارد فشردگی بازی ها و خستگی بازیکنان هست، امیدوارم با تدابیر مناسب کادرفنی این موضوع به خوبی مدیریت گردد تا شاهد پنجمین قهرمانی پی درپی پرسپولیس باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 320

به "ابراهیمی: پرسپولیس سال جاری می تواند در آسیا سنت شکنی کند، شانس قهرمانی در لیگ 80 درصد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیمی: پرسپولیس سال جاری می تواند در آسیا سنت شکنی کند، شانس قهرمانی در لیگ 80 درصد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید