اشکودا در ایران خودرو تولید می کند

به گزارش پرشین بلاگ، اشکودا در ایران قصد تولید خودرو دارد و پس از انتخابات آمریکا و پیروزی جو بایدن مذاکرات خود را با طرف ایرانی آغاز کرده است.

اشکودا در ایران خودرو تولید می کند

خبرنگاران - یک منبع آگاه به خبرنگاران خبر داد که اشکودا در ایران قصد تولید خودرو دارد. این شرکت البته پس از برجام هم قصد تولید خودرو در ایران را داشت و با شرکت ایران خودرو وارد مذاکره شده بود.

پس از ایران خودرو این شرکت به سراغ خانواده گرامی که آن زمان دو برند هیوندایی و کیاموتور را داشتند رفته بود و قصد داشت محصولات خود را به ایران وارد کند اما با خروج آمریکا از برجام این شرکت فعالیت خود در ایران را تعلیق کرد.

اشکودا سوپرب

حالا خبر می رسد با انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا و احتمال بازگشت این کشور به برجام ، اشکودا دوباره در حال مذاکره با طرف ایرانی است.

View this post on Instagram

A post shared by bitrun،خبرنگاران (@bitrun.ir)

این شرکت خودروسازی مذاکرات خود را با خانواده گرامی آغاز کرده است. و احتمالا قصد تولید خودروهای سدان و شاسی بلند را برای بازار ایران دارد.

اشکودا زیر مجموعه گروه فولکس واگن محسوب می شود و حضور این شرکت در ایران باعث رقابتی شدن بخشی از بار ایران خواهد شد.

اشکودا اکتاویا

اشکودا، شرکت خودروسازی مستقر در جمهوری چک است، که در سال 1895 توسط واکلاو لورین و واکلاو کلمنت تأسیس شد. اشکودا در سال 1991 یکی از زیرشاخه های اروپایی گروه فولکس واگن شد و هم اکنون از برندهای متعلق به این کمپانی آلمانی به شمار می آید.

اشکودا اکتاویا، اشکودا یتی و اشکودا سوپرب از محصولات احتمالی این شرکت برای بازار خودرو ایران خواهد بود.

منبع: بیت ران
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 122

به "اشکودا در ایران خودرو تولید می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشکودا در ایران خودرو تولید می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید