افزایش نرخ بیمه در جزایر کاراییب

به گزارش پرشین بلاگ، به دلیل خسارات وارده از طوفان های اخیر، نرخ بیمه در هتل های جزایر کارائیب افزایش خواهد یافت.

افزایش نرخ بیمه در جزایر کاراییب

هتل داران جزایر کارائیب به دلیل دو دسته طوفان که در سپتامبر گذشته به منطقه آسیب رساند، باید به فکر افزایش نرخ بیمه خود از 10 درصد به 40 درصد باشند.

اسکات استالمیر، (Scott Stollmeyer)، مدیر اجرایی بیمه باربیدوس، (Barbados) و کارائیب، طی وبینار در ماه گذشته خطاب به انجمن هتل داران و گردشگری توصیه هایی نموده است.

او و سایر اعضای هیئت داوران توصیه می نمایند که الان زمان آنالیز این موضوع است که آیا پوشش دهی بیمه در برابر حوادث احتمالی در آینده کافی است یا نه و باید بیشترین کوشش را برای کاهش خسارات احتمالی انجام داد.

استالمیر می گوید که در هشت سال گذشته، کارائیب از نرخ بیمه کم استفاده می نموده است، ولی به زودی این فرایند تغییر خواهد نمود. بعد از طوفانی که رخ داد، شرکت های بیمه آغاز به اطلاع رسانی به کارمندان خود در خصوص افزایش نرخ ها در دوره بعدی بیمه کردند. او اضافه می نماید:

این دوران برای شرکت های بیمه دوران سختی خواهد بود و چند سال آینده پر از چالش خواهد بود.

نه تنها منطقه ای که در اثر طوفان آسیب دید، بلکه این افزایش نرخ همه منطقه را شامل می گردد. او ادامه می دهد:

شرکت های بیمه به کارائیب به صورت کل نگاه می نمایند و این افزایش شامل حال همه شده و همه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

استنلی اسمیت، (Stanley Smith)، حسابدار رسمی و دارای گواهینامه، به هتل داران توصیه می نماید که در هنگام رسیدگی به ادعاهای بیمه، اقدامات پیشگیرانه انجام داده و طرف خود را بگیرند. او ادامه می دهد:

اگر قوانین و سیاست های بیمه را به خوبی بدانید، در هنگام بروز سانحه می توانید استفاده بیشتری از بیمه بکنید. در ابتدا مطمئن شوید که بیمه کامل شده اید، با آنالیز کردن این که بیمه شما، شامل چه مواردی شده و چه مواردی نمی گردد. تمام اسناد و مدارک بیمه را به خوبی نگهداری کنید که البته هتل داران نسبت به این امر باید بسیار پایبند باشند.

او در ادامه مثال هایی در خصوص ادعاهایی که می توان به شرکت بیمه برای گرفتن مبلغ بیشتر ارائه داد، مطرح می نماید. بسیاری از هتل داران به دلیل کافی نبودن اطلاعات شان در خصوص قوانین بیمه، متضرر می شوند. او می گوید که گام اصلی استفاده از حق بیمه به صورت کامل، ارائه یک ادعای محکم و بی نقص است.

مانگوس النبک، (Magnus Alnebeck)، مدیر کل هتل خلیج در جزیره باهاما به هتل داران توصیه می نماید که:

قبل از وقوع طوفان، باید از همه موارد عکس تهیه نمایند. بعد از وقوع طوفان کارمندان بیمه به محل آمده و از خسارات وارده عکس تهیه می نمایند و شاید بسیاری از موارد را نادیده بگیرند.

او ادامه می دهد:

هر چه زودتر بتوانید این موارد را انجام داده و حق بیمه خود را بگیرید، خواهید توانست که زودتر به حال عادی برگشته و به زندگی خود ادامه دهید.

او توصیه می نماید:

هتل داران برای برطرف خسارات تا پرداخت مبلغ بیمه صبر ننمایند، بلکه زودتر به زندگی عادی خود برگردند، ولی در خصوص محکم و قوی بودن ادعاها و اسناد خود اطمینان حاصل نمایند. بعلاوه برای مواقعی که امکان وقوع طوفان وجود دارد، حتما شخصی مسئول را برای رسیدگی و اراده ادعا به شرکت بیمه مدنظر داشته باشند.

منبع: کجارو / traveldailynews.com
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 650

به "افزایش نرخ بیمه در جزایر کاراییب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش نرخ بیمه در جزایر کاراییب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید