افشای راز مصدومیت دیاباته

به گزارش پرشین بلاگ، شیخ دیاباته که در چهار بازی متوالی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا پیروز به گلزنی شده، در دقایق آخر بازی با الدحیل مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

افشای راز مصدومیت دیاباته

به گزارش گرروه ورزشی خبرنگاران، درباره مصدومیت این دو بازیکن دو روایت وجود دارد. بعضی اخبار حاکی از آن است که او قطعا دو بازی به جامانده تیمش در مرحله گروهی را از دست داده اما امروز خبری منتشر شد مبنی بر آنکه مصدومیت شیخ جدی نیست و او می تواند جلوی الاهلی بازی کند و همه چیز بستگی به نظر مجیدی دارد که او را از ابتدا به میدان بفرستد یا تصمیم دیگری درباره شماره 7 تیمش بگیرد.

این وسط مصدومیت های نسبتا متعدد دیاباته باعث نگرانی طرفداران استقلال شده و آنها دوست دارند بدانند که چرا شیخ خیلی راحت مصدوم و دوران بازگشت او به میدان، طولانی می شود. بیشتر اقوام و خانواده دیاباته نیز به گفته خودش دست وپای بلندی دارند و به همین علت ورزش بسکتبال را برای خود انتخاب نموده اند

امیدعلی دفتری مربی سابق استقلال در مصاحبه ای که با روزنامه فرهیختگان داشته، پاسخ جالبی به این سوال داده و گفته است: اینکه چرا شیخ مدام مصدوم می شود به این موضوع برمی شود که از آنجایی که دیاباته دست وپای بلندی دارد مطمئنا حرکت کردن با این اندام در زمین فوتبال برای چنین بازیکنانی سخت است. بیشتر اقوام و خانواده دیاباته نیز به گفته خودش دست وپای بلندی دارند و به همین علت ورزش بسکتبال را برای خود انتخاب نموده اند.

دفتری که در دوران سرمربیگری محمود فکری در کادر فنی استقلال حضور داشت درباره طولانی بودن دوران مصدومیت دیاباته هم شرح داده است. صحبتهای او را بخوانید: سن و سال شیخ بالا رفته و مطمئنا یک ریکاوری خوب و رفع شدن آسیب دیدگی به سن ارتباط مستقیم دارد، من معتقدم او به اندازه کافی از خصوصیات بدنی و فیزیکی خود اطلاع کامل دارد و این طور نیست که بخواهد بی گدار به آب زده و تحت هر شرایطی با مصدومیت در میدان بازی کند یا اگر مصدومیتش رفع نشده دوباره به میادین برشود تا آسیبش تشدید شود. به نظر من از آنجایی که یک ریکاوری خوب و رفع شدن سریع مصدومیت و بازگشت به میدان به عوامل زیادی ازجمله تکنولوژی های روز مرتبط با این امر بستگی دارد و از آنجایی که در فوتبال ایران هنوز این تکنولوژی و امکانات به روز نشده است این موضوع هم نمی تواند خیلی غیرمرتبط به مصدومیت های پیاپی و غیبت های طولانی مدت شیخ دیاباته از میادین باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 338

به "افشای راز مصدومیت دیاباته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای راز مصدومیت دیاباته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید