شجاعی: ویروس کرونا به پیکره ورزش آسیب زد، کیفیت برگزاری لیگ بانوان خوب بود

به گزارش پرشین بلاگ، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: ویروس کرونا به پیکره ورزش آسیب زد و دو بازی این هفته لیگ برتر به دلیل ابتلای چند بازیکن یک تیم به کرونا برگزار نشد.

شجاعی: ویروس کرونا به پیکره ورزش آسیب زد، کیفیت برگزاری لیگ بانوان خوب بود

فریده شجاعی با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: ویروس کرونا و بحرانی که بوجود آورد دنیا را تحت تاثیر قرار داد و تاثیرش از لحاظ جسمی و روانی روی ورزشکاران مشهود است. بازیکنان به دلیل بسته بودن اماکن ورزشی تمرینات مرتبی نداشتند و بعضی را نیز به دلیل ابتلا به این بیماری از پای انداخت.

وی اضافه کرد: این هفته دو بازی و دو هفته پیش هم دو بازی لیگ برتر به دلیل ابتلای دو تیم به ویروس کرونا لغو شد که نشان از تبعات ویروس کروناست که به پیکره ورزش ضرر زد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال همچنین به عدم برگزاری مسابقات قهرمانی کشور اشاره نمود و گفت: به هر حال سعی کردیم با این شرایط مسابقات لیگ برتر را برگزار کنیم، اما هر ساله در شش ماهه ابتدایی سال مسابقات قهرمانی کشور را برگزار می کردیم که سال جاری هیچ مسابقه ای در رده های سنی پایه و حتی قهرمانی کشور نتوانستیم برگزار کنیم.

وی از برگزاری مسابقات لیگ برتر ابراز رضایت کرد و اضافه کرد: به هر حال مسابقات لیگ را با کیفیت خوبی برگزار می کنیم. بازیکنان خوب در تیم های مختلف تقسیم شده اند و تا الان مسئله مهمی بوجود نیامده و امیدوارم بتوانیم مسابقات را به پایان برسانیم.

شجاعی درعین حال از برگزاری آموزش های مجازی اطلاع داد که در دو بخش داوری و مربیگری برگزار شده است و گفت: تا جائیکه امکان داشت بعضی مسابقات را به صورت مجازی برگزار کردیم. کمیته آموزش ما هم خیلی خوب کار کرد و حتی کلاس های مربیگری و داوری را برگزار کرد. لذا از این نظر عقب نیفتادند، اما از آموزش های عملی بی بهره ماندند. به عبارت بهتر از لحاظ علمی عقب نیستیم اما از لحاظ فیزیکی کمبود داشتیم که در آینده برنامه ریزی می کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 74

به "شجاعی: ویروس کرونا به پیکره ورزش آسیب زد، کیفیت برگزاری لیگ بانوان خوب بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعی: ویروس کرونا به پیکره ورزش آسیب زد، کیفیت برگزاری لیگ بانوان خوب بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید