اولویت های پلیس برای سال 1400

به گزارش پرشین بلاگ، تهران (پانا) - سخنگوی ناجا مهم ترین اولویت های نیروی انتظامی در سال 1400 را تشریح کرد.

اولویت های پلیس برای سال 1400

به گزارش ایسنا، سردار مهدی حاجیان درباره چالش های ناجا در سال 99 گفت: نمی توان نام چالش را بر مأموریت ها و اقدامات پلیس گذاشت چرا که پلیس نهادی است که در همه بحران ها و برای همه شرایط آماده است. اما می توان گفت که در سال 99 موضوع کرونا بزرگترین بحرانی بود که ظرفیت و انرژی زیادی از مأموران پلیس گرفت.

وی ادامه داد: در سال گذشته از همان ابتدا تا سرانجام سال علاوه بر مأموریت های همیشگی پلیس، اقداماتی مانند منع تردد در بعضی جاده ها، ایجاد محدودیت و تذکر لسانی، اجرای مصوبات ستادملی مقابله با کرونا و ... از سوی مأموران انجام شد و مجموع این اقدامات انرژی زیادی از پلیس گرفت.

به گفته سخنگوی نیروی انتظامی، در این ایام صددرصد نیروهای پلیس در آماده باش مربوط به کرونا نیز بوده و ماموریت های خود را نیز انجام دادند.

حاجیان در خصوص اولویت های پلیس برای سال 1400 نیز گفت: اولویت اول هوشمند سازی پلیس است و ما روندی را که برای هوشمندسازی در تمام بخش های پلیس شروع نموده بودیم، سال جاری هم با سرعت و توان بیشتری ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: مشارکت پذیری پلیس با مردم و توسعه پلیس جامعه محور نیز دو اولویت دیگر ما هستند که به طور جد در دستور کار واقع شده است و توسعه دوایر مشاوره ومددکاری و توسعه هویت مدنی پلیس نیز از دیگر اولویت های نیروی انتطامی در سال 1400 است.

سخنگوی ناجا درباره اقدامات عملیاتی نیز اظهارکرد: یکی از اقداماتی که در سال 1400 به شکل عملیاتی ادامه خواهد داشت، تداوم مبارزه قاطع با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت است. ان شاء الله با برنامه ریزی دقیق و با همکاری دیگر بخش ها نیز در راستای تحقق شعار سال جاری تمام توان و کوشش خود را به کار خواهیم بست.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 253

به "اولویت های پلیس برای سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت های پلیس برای سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید