بازیکنان خاطی از نساجی کنار گذاشته نشدند

به گزارش پرشین بلاگ، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران علت کنار گذاشته نشدن بازیکنان خاطی این تیم را شرح داد.

بازیکنان خاطی از نساجی کنار گذاشته نشدند

حمید مطهری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران هفته گذشته برای ایجاد اتحاد بین اعضای تیم ضیافت شامی را در یکی از رستوران های تهران برگزار کرد، اما در حاشیه این مراسم محمد مهدی نظری و رضا جعفری با یکدیگر به صورت فیزیکی درگیر شدند. بعد از این اتفاق، مطهری هر 2 بازیکن را از حضور در تمرینات تیمش منع کرد و آن ها را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داد. نظری و جعفری در تمرینات هفته اخیر نساجی و ملاقات روز گذشته این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان در لیست این تیم حضور نداشتند.

محمدرضا مهدوی مربی تیم فوتبال نساجی در این باره به خبرنگار ورزشی خبرنگاران اظهار کرد: برخی از افراد در هر خانواده ای شیطنت هایی می نمایند و این اتفاق هم در تیم ما رخ داد که با مدیریت مطهری جمع و جور شد. نظری و جعفری بعد از آن اتفاق به اشتباه خود پی بردند و اظهار ندامت کردند. کمیته انضباطی باشگاه هم بعد از شنیدن اظهارات و دلایل، این 2 بازیکن را جریمه کرد.

مهدوی درباره اینکه نظری و جعفری از تیم نساجی به طور کامل اخراج شدند، گفت: نه، این 2 بازیکن فقط در بازی با نفت مسجد سلیمان حضور نداشتند، اما از امروز در تمرینات حضور می یابند و مسئله ای در این باره وجود ندارد.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1401 بروزرسانی: 10 مهر 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 839

به "بازیکنان خاطی از نساجی کنار گذاشته نشدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان خاطی از نساجی کنار گذاشته نشدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید