بسته نامحدود اینترنت ایرانسل حذف شد

به گزارش پرشین بلاگ، از امروز صبح، بعضی از کاربران ایرانسل خبر از حذف بسته اینترنت نامحدود شبانه دادند. آنالیز ما هم نشان می دهد هم در وب سایت ایرانسل و هم در اپلیکیشن ایرانسل من بسته اینترنت نامحدود شبانه حذف شده است.

بسته نامحدود اینترنت ایرانسل حذف شد

پیش تر و در سال گذشته، ایرانسل اقدام به حذف بسته های اینترنت نامحدود شبانه یک ماهه خود نموده بود و فقط بسته اینترنت شبانه نامحدود یک روزه از ساعت 2 نیمه شب الی 8 صبح به جای مانده بود که امروز 27 اردیبهشت ماه 1401 این بسته نیز حذف شده است.

ایرانسل در اواخر فروردین ماه نیز بسته های مدت دار و حجمی محبوب خود را حذف نموده بود و فقط بسته های گران قیمت و با حجم کم ماهیانه و دو ماهه و چهار ماهه را باقی گذاشت. این شگرد ایرانسل که با همراهی همراه اول نیز بود؛ برای افزایش درآمدها در سال تازه و پیش از اعلام تعرفه های تازه اینترنت موبایل صورت گرفت.

به این ترتیب، تقریبا باید با بسته های اینترنت نامحدود در ایران خداحافظی کنیم و احتمالا همراه اول نیز به زودی بسته های اینترنت نامحدود خود را حذف خواهد نمود تا فشار بیشتری بر مردم برای استفاده از اینترنت موبایل وارد گردد.

اینترنت ایران در سال 1401 شرایط سختی را پشت سر خواهد گذاشت و از یک سو شاهد افزایش قیمت و فشار زیاد بر مردم برای آنلاین باقی ماندن خواهیم بود و احتمالا به سوی مصرف کمتر اینترنت پیش برویم و از سوی دیگر، شاهد کیفیت بد، قطعی ها و اختلال های زیاد و سرعت پایین خواهیم بود.

نظر شما درباره حذف بسته نامحدود شبانه اینترنت ایرانسل چیست؟ چرا ایرانسل اقدام به حذف بسته نامحدود نموده است؟ به نظر شما در اقدام بعدی، چه بسته ای حذف می گردد؟

منبع: شبکه چی
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 775

به "بسته نامحدود اینترنت ایرانسل حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته نامحدود اینترنت ایرانسل حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید