به توسعه واحد های تولیدی یاری می کنیم

به گزارش پرشین بلاگ، استاندار آذربایجان غربی گفت: یاری به واحد های تولیدی در چارچوب قانون و مقررات، امری لازم است که باید برای آن برنامه ریزی گردد.

به توسعه واحد های تولیدی یاری می کنیم

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی روز یکشنبه در بازدید از واحد های فراوریی تحت عنوان یکشنبه های حمایت از فراوری با بیان اینکه حل موانع واحد های فراوریی در چارچوب قانون از وظایف دستگاه های اجرایی است، اظهار کرد: مدیران باید همراه و حامی فراورینمایندگان و مانع زدایی در جهت توسعه اقتصاد استان باشند.

معتمدیان با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم در مورد حمایت از فراورینمایندگان، اضافه نمود: فلسفه شکل گیری یکشنبه های حمایت از فراوری، حمایت از اقتصاد و صنایع استانی است تا مدیران مرتبط نیز با حضور خود در واحد فراوریی برای حل مسائل این واحد ها کوشش نمایند.

استاندار آذربایجان غربی، حمایت از توسعه صنعت و فراوری در آذربایجان غربی را ضروری دانست و اضافه نمود: پس از بازدید های میدانی از واحد های فراوریی، مسائل آن ها در کمیته های تخصصی آنالیز و تصمیمات لازم برای برطرف آنان گرفته می گردد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان غربی هم در حاشیه این بازدید از اجرایی شدن 51 درصد مصوبات یکشنبه های حمایت از فراوری در استان اطلاع داد و گفت: 188 مصوبه در راستای یاری به واحد های فراوریی مورد بازدید نهاده شده در استان به تصویب رسیده که بخش مهمی از آن ها اجرایی شده است.

جواد کرمی یادآور شد: 41 یکشنبه حمایت از فراوری در آذربایجان غربی با حضور استاندار و مسوولان استانی برگزار شده که نقش مهمی در برطرف مسائل واحد های فراوریی داشته است.

استاندار آذربایجان غربی به همراه مدیران واحد های خدماتی و دستگاه های اجرایی، امروز /یکشنبه/ از واحد فراوریی تاتائو و بعلاوه ایران پلاستیک در شهرک صنعتی ارومیه بازدید کرد و در جریان مسائل آن ها نهاده شد

خبرنگاران آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مهر 1401 بروزرسانی: 25 مهر 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 846

به "به توسعه واحد های تولیدی یاری می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به توسعه واحد های تولیدی یاری می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید