جاده بهشت در راستا کتابفروشی ها

به گزارش پرشین بلاگ، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در قم، مجید پورولی کلشتری داستان ها و رمان هایش با مفاهیم و معارف دینی گره خورده است. او پیش از این کتاب کتاب مخفی را از انتشارات کتاب جمکران روانه بازار نموده است و این بار در همکاری جدید با کتاب جمکران و در رمان جدیدش به سراغ مدعیان دروغین در عصر حاضر می رود.

جاده بهشت در راستا کتابفروشی ها

جاده بهشت روایتگر زوجی است که مسئله ای عظیم، گریبان گیر زندگی شان شده و آنها برای حل مشکلشان به دنبال هر مستمسکی می گردند؛ حتی توسل به مدعی دروغین!

جاده بهشت از ابتدا با حادثه و کشش داستانی، مخاطب را همراه می نماید. همسری که باردار است؛ اما هیچ نشانه ای از بارداری در او دیده نمی گردد و رویای نجات از رودخانه ای عظیم، که یک یک قایق های نجات در آن، سنگ کف رودخانه می شوند!

خواننده در جاده بهشت هم قدم با شخصیت هایی می گردد که طی سفری پرفراز ونشیب از گزند عرفان های کاذب و مدعیان دروغین به سلامت عبور نموده و با شناخت درست از دین و معنویت به سمت قایق نجات حقیقی رهسپار می گردند .

برشی از کتاب :

من روییک بلندی که نمی دانستم کجاست ایستاده بودم و داشتم جهان را تماشا می کردم. تمام کوچه ها و خیابان ها و شهرها پر از آب شد. از طرف آسمان هم باران تندی مثل سیل داشت می بارید. تمام مردم جهان وحشت نموده بودند. نمی دانستند چه نمایند و کجا بروند. از هر طرف کسی مردم را صدا می زد و می گفت: دنبال من بیایید تا نجات پیدا کنید. یکی دیگر می گفت: راه نجات من هستم. شخص دیگری فریاد می زد: بیایید زیر پرچم من تا غرق نشوید. مردم جهان هم پراکنده شده بودند و هرکس رفته بود زیر یک پرچم. صاحب پرچم، مردمی را که به او پناه برده بودند سوار یک قایق می کرد و آن ها را از یک رودخانه عظیم می گذراند تا نجاتشان دهد! وقتی تمام پرچم ها و قایق ها به وسط رودخانه رسید، آب رودخانه تبدیل به سنگ شد. قایق ها تبدیل به سنگ شدند. پرچم دارها و مدعیان نجات هم سنگ شدند. مردم جهان فهمیدند به آدم و پرچم اشتباهی اعتماد نموده اند؛ اما دیگر دیر شده بود. تمام آدم ها تبدیل به سنگ شدند. تصورش را بکن! یک رودخانه سنگی با قایق ها و پرچم ها و آدم های سنگی!

یادآوری می گردد جاده بهشت به قلم مجید پورولی کلشتری در انتشارات کتاب جمکران با 184 صفحه و 34 هزار تومان منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 355

به "جاده بهشت در راستا کتابفروشی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده بهشت در راستا کتابفروشی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید