جریمه 2700 خودروی بومی زنجان در ایام محدودیت عید فطر

به گزارش پرشین بلاگ، خبرنگاران/زنجان معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان زنجان، از طرح محدودیت خروج خودروها از استان در ایام عید فطر و جریمه 2700 دستگاه خودروی بومی زنجان که قصد خروج داشتند، خبر داد.

جریمه 2700 خودروی بومی زنجان در ایام محدودیت عید فطر

سرهنگ مرتضی عباسی عصر امروز (28 اردیبهشت ماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در محل استانداری زنجان برگزار گشت، در رابطه با طرح منع تردد شبانه در استان زنجان، اظهار کرد: از ابتدای اجرای محدودیت تردد شبانه در استان تا به امروز به طور میانگین هر شب 1400 دستگاه خودرو به مبلغ 200 هزار تومان اعمال قانون شدند.

وی با بیان اینکه در خصوص منع ورود خودرو به شهرهای استان زنجان به طور میانگین روزانه 900 دستگاه خودرو عودت داده می شوند، اضافه کرد: از ابتدای موج چهارم تا به امروز، به طور میانگین 216 خودرو به مبلغ 500 هزار تومان جریمه شده اند.

این مسئول در رابطه با اعمال قانون طرح ممنوعیت تردد بین استانی، شرح داد: به طور میانگین روزانه حدود 700 دستگاه خودرو فاقد مجوز که در محورهای استان زنجان تردد می کردند به مبلغ یک میلیون تومان اعمال قانون می شوند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه روزانه 16 الی 17 خودرو پلاک مخدوش شناسایی و توقیف می شود، گفت: مخدوش کردن پلاک خودروها باعث ارسال اشتباه پیامک جریمه به سایر افراد شده که با متخلفان برخورد می شود.

عباسی با اشاره به اینکه در بحث محدودیت خروج خودروها از استان زنجان در ایام عید فطر، 2700 دستگاه خودروی بومی که قصد خروج داشتند به مبلغ یک میلیون تومان جریمه شده اند، اظهار کرد: استان زنجان تا به امروز بیش از 11 هزار فقره اعمال قانون دویست تومانی داشته و از میانگین کشوری 4 برابر جلوتر است.

وی در رابطه با نظارت و کنترل اصناف استان در موج چهارم بیماری کرونا با موضوع نیروی انتظامی، اضافه کرد: 821 صنف در استان در این بازه زمانی پلمب شدند.

این مسئول با اشاره به نارضایتی زنجانی ها از طرح محدودیت تردد شبانه در استان، گفت: از ابتدای امسال تا به امروز، 255 معتاد متجاهر در استان زنجان شناسایی شدند که 110 نفر از آنان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 339

به "جریمه 2700 خودروی بومی زنجان در ایام محدودیت عید فطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه 2700 خودروی بومی زنجان در ایام محدودیت عید فطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید