برطرف بخشی از تورم با اجرای کامل برنامه های نظام توزیع کالا و خدمات

به گزارش پرشین بلاگ، فاطمی امین گفت: با اجرای کامل برنامه های نظام توزیع کالا و خدمات بخشی از تورم که ناشی از نقدینگی به سبب عدم انسجام نظام توزیع است، حل خواهد شد.

برطرف بخشی از تورم با اجرای کامل برنامه های نظام توزیع کالا و خدمات

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از شاتا، رضا فاطمی امین در نشست آنالیز پروژه های نظام توزیع کالا و خدمات که با حضور معاونان و مدیران مربوطه برگزار گردید، گفت: اگر نظام توزیع کالا و خدمات ارتقاء یابد نقش بسیار حائز اهمیتی در مهار تورم و نقدینگی خواهد داشت که اثرات مثبت خود را بر سفره مردم و معیشت آن ها نشان خواهد داد.

وی بعلاوه با تاکید بر اینکه زمان بندی اجرای پروژه های نظام توزیع کالا و خدمات تا انتها سال باید تدوین گردد، از آغاز پروژه های این برنامه از هفته آینده اطلاع داد.

وزیر صمت در ادامه سخنان خود، توضیح داد: اجرای پروژه های برنامه باید به صورت مداوم مورد پایش و رصد قرار گیرد که به همین منظور یک ماه آینده (هفته اول آبان ماه) اولین جلسه پایش به منظور آنالیز عملکرد های این برنامه برگزار خواهد شد.

فاطمی امین گفت: با ذینفعان این حوزه هم باید جلسه برگزار گردد تا پروژه ها و برنامه های نظام توزیع از نقطه نظر آن ها مورد آنالیز قرار گیرد و راه حل های آن ها هم در این برنامه گنجانده گردد.

وی بعلاوه گفت: با زمانبندی صورت گرفته (تا اواسط آبان ها) برنامه کامل نظام توزیع کالا و خدمات ابلاغ عمومی خواهد شد.

وزیر صمت در این خصوص یادآوری کرد: برنامه مرتبط با حوزه خودرو هم تدوین و اهداف کمی، راهبرد ها و پروژه ها تعریف شده است که در این زمینه هم با ذینفعان حوزه خودرو جلسه هماهنگی برگزار گردید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 مهر 1400 بروزرسانی: 11 مهر 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 504

به "برطرف بخشی از تورم با اجرای کامل برنامه های نظام توزیع کالا و خدمات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف بخشی از تورم با اجرای کامل برنامه های نظام توزیع کالا و خدمات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید