ساعت هوشمند HUAWEI Watch 3 با سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS به زودی معرفی می گردد

به گزارش پرشین بلاگ، تجهیزات پوشیدنی هواوی از محبوبیت خاصی نزد کاربران برخوردار هستند و این کمپانی محصولات پرفروشی نظیر دستبند و ساعت های هوشمند Watch Fit و Watch GT2 را در کارنامه خود دارد. اخیراً هواوی تأیید نموده است که در رویداد آینده خود، از ساعت هوشمند HUAWEI Watch 3 با سیستم عامل اختصاصی هارمونی رونمایی می نماید.

ساعت هوشمند HUAWEI Watch 3 با سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS به زودی معرفی می گردد

هوآوی با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود به طور رسمی اعلام نموده است که در رویداد دوم ژوئن (12 خرداد) از ساعت هوشمند Watch 3 مجهز به سیستم عامل HarmonyOS رونمایی خواهد نمود. انتظار می رود ساعت هوشمند جدید هواوی نسبت به مدل Watch GT2 Pro با ارتقای سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجهی همراه باشد.

واچ 3 اولین ساعت هوشمند هوآوی با سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS خواهد بود؛ این سیستم عامل جدید با یک رابط کاربری بهبودیافته همراه است که تعامل کاربر با ساعت های هوشمند را آسان تر می نماید. مزیت دیگر سیستم عامل هارمونی، افزایش تعداد اپلیکیشن های ثالث قابل نصب روی ساعت های هوشمند هواوی است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، ساعت های جدید سری Watch 3در دو نسخه استاندارد و Pro عرضه می گردد که احتمالاً از نظر اندازه و بعضی قابلیت های فنی متفاوت خواهند بود. گفته می گردد هوآوی واچ 3 از eSIM (سیم کارت مجتمع الکترونیکی) نیز پشتیبانی می نماید و در نتیجه، امکان برقراری تماس تلفنی بدون احتیاج به گوشی هوشمند وجود خواهد داشت.

همچنین شایعات نشان می دهند هواوی واچ 3 از امکاناتی نظیر سنجش دمای بدن در طول شبانه روز، تشخیص تعداد و ریتم تنفس و پایش بهتر سلامتی بر پایه هوش مصنوعی بهره مند است.

انتظار می رود ساعت هوشمند Watch 3 نیز همانند محصولات کنونی هواوی، دوام باتری بالایی داشته باشد. گفته می گردد هواوی از حالت مدیریت هوشمند مصرف باتری برای شارژدهی با دوام در حضور پشتیبانی از eSIM استفاده خواهد نمود.

با در نظر دریافت مجموعه قابلیت های یاد شده، به نظر می رسد هواوی واچ 3 محصولی کارآمد با قابلیت های بروز است. برای رونمایی رسمی و آشنایی بیشتر با این ساعت هوشمند باید منتظر رویداد عظیم هواوی در روز 12 خردادماه باشیم.

2121

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 380

به "ساعت هوشمند HUAWEI Watch 3 با سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS به زودی معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند HUAWEI Watch 3 با سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS به زودی معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید