سه عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان در جمع سرآمدان علمی

به گزارش پرشین بلاگ، سه عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان در آخرین لیست سرآمدان علمی کشور در سال 1400 قرار گرفتند.

سه عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان در جمع سرآمدان علمی

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، با اعلام اسامی 100 سرآمد علمی و 15 سرآمد علمی جوان کشور به وسیله دبیرخانه فدراسیون سرآمدان علمی، سه عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان درجمع سرآمدان علمی سال 1400 کشور قرار گرفتند.

مهدی عبدی استادیارجوان دانشکده فیزیک، سرآمد علمی جوان و علی اصغر انصافی و بهزاد رضایی، استادان دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان، به اسم سرآمدان علمی ایران در سال 1400 معرفی شدند.

دبیرخانه سرآمدان علمی ایران با آنالیز مقالات منتشر شده در نشریات برتر در سال های 2018 تا 2020 و استفاده از آیین نامه انتخاب سرآمدان علمی، تعداد 115 سرآمد علمی را شناسایی و معرفی کرد. از این تعداد 15 سرآمد علمی باسم سرآمد علمی جوان معرفی شدند.

سرآمدان علمی جوان افرادی هستند که رتبه آن ها بیشتر از 100 (101-115) بوده، ولی سن آن ها کمتر از 45 سال می باشد. این سرآمدان از 40 دانشگاه و پژوهشگاه کشور و 16 استان می باشند.

سرآمدان علمی از میان افرادی انتخاب می شوند که علاوه بر انتشار مقاله در نشریات مورد تایید فدراسیون سرآمدان علمی، اعتبار علمی لازم را کسب نمایند.

به سرآمدان علمی حمایت هایی شامل پژوهانه نقدی (از 30 تا 220 میلیون تومان)، گرنت خدمات شبکه آزمایشگاهی (از 5 تا 20 میلیون تومان) و امتیاز جذب محقق پسادکتری (از 1 تا 4 نفر) اعطاء می گردد.

لازم به ذکر است، 40 نفر از سرآمدان علمی در رشته شیمی و 36 نفر در رشته فیزیک فعالیت می نمایند. سایر سرآمدان در رشته هایی مانند برق، داروسازی، ریاضی و ... مشغول به فعالیت هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 424

به "سه عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان در جمع سرآمدان علمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان در جمع سرآمدان علمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید