ویژگی های مهم برای خرید گوشی ارزان قیمت متناسب با بودجه شما

به گزارش پرشین بلاگ، ویژگی های مهم برای خرید گوشی ارزان قیمت متناسب با بودجه شما کدام ها هستند؟ چه مواردی را موقع خرید گوشی باید در نظر بگیریم؟

ویژگی های مهم برای خرید گوشی ارزان قیمت متناسب با بودجه شما

وقتی نوبت به تجهیز اسباب کارتان با دستگاه های تلفن همراه می رسد، وسوسه انگیز است که به جدیدترین تلفن های پرچم دار با سریع ترین پردازنده ها، واضح ترین صفحه نمایش و حداکثر فضای ذخیره سازی نگاه کنید. اما به ناچار هزینه به یک عامل تبدیل می شود. تصمیم گیرندگان فناوری اطلاعات باید در حین برآوردن نیازهای کارکنان، در نظر داشته باشند که خرید کدام گزینه مقرون به صرفه است. راهنمای خرید بهترین گوشی مقرون به صرفه در رنج قیمت 2 میلیون به بالا را می توانید در سایت نظرکده بخوانید.

تلفن های هوشمند میان رده امروزی مانند سری Galaxy A سامسونگ، عملکرد عالی، باتری های بادوام و صفحه نمایش روشن و با وضوح بالا ارائه می کنند، بنابراین تیم شما می تواند همه کارها را انجام دهد، از ارتباط بی وقفه و دسترسی به برنامه های تجاری گرفته تا اسکن بارکد و گرفتن عکس های واضح در گوشی، همه بدون نیاز به شارژ در اواسط کار.

اما چگونه می دانید کدام گوشی هوشمند مقرون به صرفه برای شما و کسب و کارتان بهترین است؟ همانطور که برای تناسب مناسب جستجو می کنید، به این پنج ویژگی ضروری توجه کنید که بیشترین تأثیر را بر بهره وری تیم شما خواهد داشت و در عین حال در بودجه شما صرفه جویی می کند:

ویژگی های مهم برای خرید گوشی

  1. سرعت و ظرفیت ذخیره سازی گوشی هنگام خرید

    سرعت می تواند بین یک کارمند خرسند و یک کارمند ناامید تفاوت ایجاد کند. با گوشی های هوشمند تجاری میان رده امروزی، مجبور نیستید سرعت را فدای قیمت کنید. اما شما به گوشی هوشمندی نیاز خواهید داشت که قدرت پردازشی برای اجرای همه برنامه های حیاتی کسب و کار شما را داشته باشد. با داشتن حافظه رم کافی، دستگاه های تلفن همراه کارمندان شما به آن ها اجازه می دهد تا همزمان چند برنامه کارآمد با هم انجام دهند. به عنوان نقطه شروع، 3 گیگابایت رم اغلب برای انجام کار کافی است، زمانی که کارگران عمدتاً از یک یا دو برنامه استفاده می کنند. اما برای مالتی تسکینگ روانتر، در پی رم 4 گیگابایتی یا بیشتر باشید.

به عنوان مثال، Galaxy A03s سطح پایه سامسونگ دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است، در حالی که Galaxy A53 5G دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. گلکسی A03s، A13، A13 5G و A53 5G همگی از فضای ذخیره سازی قابل ارتقا از طریق اسلات کارت microSD پشتیبانی می کنند.

  1. نمایشگر با کیفیت خوب و بزرگ گوشیاگر تیم شما اسناد فنی را بررسی می کند یا داده ها را روی گوشی هوشمند خود وارد می کند، به صفحه ای نیاز دارند که به میزان کافی بزرگ باشد تا بدون نیاز به چشمک زدن یا نگه داشتن دستگاه در فاصله کم از صورت خود، آن جزئیات را به وضوح نشان دهد. با نمایشگر بزرگ تر، تیم شما می تواند راحت تر کار کند، داده ها را سریع تر وارد کند و حتی اگر مشتریان با داده ها روبرو هستند، اطلاعات را روی صفحه نمایش دهند. اگر به تماشای محتوا در خارج از منزل نیاز دارید، مثلاً در هنگام بازدید از یک ملک، صفحه نمایش روشن A53 5G برای چشم ها آسان خواهد بود و در عین حال آنچه را که باید ببینید را به خوبی به نمایش می گذارد.

به عنوان مثال، گلکسی A13 سامسونگ با یک صفحه نمایش بزرگ 6.6 اینچی FHD+، نمای واضح و لبه به لبه تمام کارهایشان را به شما می دهد. اگر در پی صفحه نمایشی پر جنب و جوش تر هستید، صفحه نمایش Super AMOLED گلکسی A53 5G همچنین دارای نرخ نوسازی 120 هرتزی قابل تغییر است که هنگام اسکرول یا مشاهده تصاویر گرافیکی، حرکتی روان را به شما ارائه می دهد. با توجه به بهترین سایت خرید گوشی می توانید به راحتی خرید اینترنتی خود را انجام بدید.

  1. یک دوربین همه کاره در گوشی خوب

    بسکمک از تیم های سازمانی برای ضبط و اشتراک گذاری سریع تصاویر و ویدیوها به تلفن های هوشمند متکی هستند و این با یک سیستم دوربین چند لنز همه کاره بسیار مؤثرتر است. برای مثال، با یک لنز فوق عریض، تیم شما می تواند یادداشت های جلسه یا بخش هایی از پروژه را به طور کامل ثبت کند و قبل از پایان جلسه، عکس های فوری را با همکاران خود به اشتراک بگذارد.

با عکس ها و ویدیوهای واضح تر، همکاران از راه دور می توانند نمای دقیق تری از همه چیزهایی که در آن همکاری می کنند، ببینند، چه سایت پروژه یا یک فضای رویداد. دید بیشتر به تیم شما کمک می کند تا کارهای پیچیده را از راه دور هماهنگ کند، بنابراین کسب وکار بدون توجه به اینکه همه از کجا کار می کنند به آرامی پیش می رود.

  1. 4.امنیت داخلی گوشی

    هر کسب و کاری به امنیت داده های قابل اعتماد بستگی دارد. می خواهید دستگاهی با امنیت تلفن همراه داخلی که می توانید به آن اعتماد کنید، انتخاب کنید.

احراز هویت بیومتریک یکی دیگر از ویژگی های امنیتی کلیدی است که باید در نظر گرفته شود. با اسکنرهای اثر انگشت گلکسی A03s، A13، A13 5G و A53 5G، باز کردن قفل دستگاه شما بسیار ایمن و آسان است. در A03s، A13 و A13 5G، حسگر اثرانگشت در کلید پاور در سمت راست دستگاه تعبیه شده است، در حالی که Galaxy A53 5G از فناوری اثرانگشت اپتیکال تعبیه شده روی نمایشگر سامسونگ برای باز کردن راحت قفل با انگشت شست خود در حالی که در دست می گیرید استفاده می کند. دستگاه لازم نیست راحتی و بهره وری را فدای امنیت کنید. علاوه بر این، لازم نیست بودجه خود را برای محافظت از کسب و کار خود افزایش دهید.

  1. داشتن اینترنت 5G برای گوشی

    کسب و کار شما نیاز دارد حتی زمانی که اعضای تیم از راه دور کار می کنند متصل بماند. هر چهار دستگاه سری A دارای ملزومات اتصال اصلی از جمله Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac با دو باند (2.4 گیگاهرتز + 5 گیگاهرتز)، بلوتوث 5.0 و همچنین پشتیبانی از 4G LTE هستند.سامسونگ پیشرو در ارائه اتصال 5G با سرعت بالا و تاخیر کم به خط میانی خود بوده است. همانطور که از نام آنها پیداست، Galaxy A13 5G و A53 5G هر دو دارای مودم های سلولی 5G پرسرعت هستند.

با وجود بسکمک از تلفن های هوشمند تجاری مقرون به صرفه و مقرون به صرفه قیمت برای انتخاب، تشخیص اینکه کدام یک به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد می تواند سخت باشد. با تمرکز بر سرعت، فضای ذخیره سازی، میزان نمایشگر، کیفیت دوربین، امنیت و انعطاف پذیری، می توانید به سرعت تشخیص دهید که کدام گوشی های هوشمند مناسب نیستند. هنگامی که گوشی هوشمند میان رده مناسب را برای کار خود انتخاب کردید، می توانید مطمئن باشید که یک سرمایه گذاری فناوری هوشمند برای کسب و کار خود انجام داده اید.

جمع بندی - ویژگی های مهم برای خرید گوشی

اگر تصمیم دارید برای خود و یا توسعه کسب و کارتان گوشی موبایل هوشمند بخرید مواردی که در بالا ذکر شد می تواند در تصمیم گیری شما تاثیر بگذارد. ویژگی های مهم برای خرید گوشی را می توانید در این نوشته بخوانید و همچنین نظرات و تجربه کاربران مختلف در مورد گوشی های را در سایت نظرکده بخوانید. امیداواریم این نوشته به شما کمک کرده باشد.

منبع: اتاق
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 786

به "ویژگی های مهم برای خرید گوشی ارزان قیمت متناسب با بودجه شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های مهم برای خرید گوشی ارزان قیمت متناسب با بودجه شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید