بازهم عکس پرچمدار سامسونگ لو رفت!

به گزارش پرشین بلاگ، تنها چند ساعت پس از لو رفتن تصاویر تبلیغاتی گوشی تاشدنی گلکسی زد فولد 5، حال نوبت به انتشار تصاویر تبلیغاتی گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ 5 رسیده است تا طراحی این گوشی را نیز ببینیم.

بازهم عکس پرچمدار سامسونگ لو رفت!

به گزارش زومیت، در تصویر فاش شده از گلکسی Z Flip 5 می توان صفحه نمایش خارجی اش را دید که علاوه بر جهشی که در ابعاد نسبت به گلکسی زد فلیپ 4 داشته، فرم آن نیز تغییر نموده و شکلی شبیه پوشه به خود گرفته است. ظاهراً نمایشگر خارجی Z Flip 5، میزان ای 3.4 اینچی خواهد داشت و از پنل 60 هرتز و 720 × 748 پیکسل بهره خواهد برد. صفحه خارجی، نسخه ای بهینه شده از برنامه های گوگل مثل Maps، Messages و YouTube را نیز اجرا خواهد نمود.

گلکسی Z Flip 5 همچون Z Fold 5 و البته خانواده گلکسی S23 از نسخه سفارشی شده Snapdragon 8 Gen 2 استفاده خواهد نمود که با 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراه خواهد شد. انتظار می رود که این گوشی از صفحه نمایش تاشدنی با میزان 6.7 اینچ و رزولوشن FHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره ببرد.

سامسونگ احتمالاً برای تأمین انرژی گلکسی Z Flip 5 نیز از باتری 3700 میلی آمپرساعتی استفاده می نماید که با شارژ سیمی 25 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی سازگاری دارد. سامسونگ پیش تر تأیید نموده بود که گلکسی Z Fold 5 و گلکسی Z Flip 5 را در مراسم آنپکد کره جنوبی در هفته آخر ماه جولای (اوایل مرداد)، معرفی خواهد نمود.

منبع: فرارو
انتشار: 29 خرداد 1402 بروزرسانی: 29 خرداد 1402 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 951

به "بازهم عکس پرچمدار سامسونگ لو رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازهم عکس پرچمدار سامسونگ لو رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید