چگونگی کاهش وزن بدون ورزش

به گزارش پرشین بلاگ، کاهش وزن خیلی سخت است! هر روز باید ساعت ها وقت بگذارید، تمرین کنید و کالری های مصرفیتان را حساب و کتاب کنید. پس بیشتر اوقات باید بر خلاف میلتان عمل کنید.

چگونگی کاهش وزن بدون ورزش

احتمالا تا به حال پیش آمده که تصمیم بگیرید وزن کم کنید یا لاغر شوید. در این صورت حتما یکی از این دو راه را انتخاب نموده اید: یا تصمیم گرفته اید به صورت جدی ورزش کنید یا اینکه رژیم بگیرید؛ شاید هم هر دو را انجام داده باشید. در ادامه این مقاله متوجه میشوید که برترین راه برای لاغر شدن بدون ورزش چیست؟

اما آیا ممکن است که بدون رژیم های غذایی یا تمرینات ورزشی هم بتوان وزن کم کرد؟ شاید این هشت ترفند جالب مسیری را برای کاهش وزنتان بدون اینکه سختی بکشید باز کردند.

اگر عادت به تنبلی دارید هوشمند رفتار کنیداگر جزو آن دسته از افرادی هستید که فقط غذاهایی ساده و آماده می خورند، وقتش رسیده که غذاهای درستی خریداری کنید. سیب اسلایس شده، هویج، چوب شور، هوموس و بسیاری غذاهای دیگر که مناسب افراد تنبل است.

بیشتر بازی کنید

آیا می دانید که بازی های ویدئویی یک راه خوب برای مبارزه با میل به غذا خوردن است؟ بازی های ویدئویی باعث می شوند تا هنگام گرسنگی حواستان پرت گردد، و زمانی که فکرتان مشغول باشد به احتمال کمتری به سراغ غذا خوردن خواهید رفت.

به علاوه، حتی اگر بازی های ورزشی حرکتی انجام دهید، شانس کاهش وزنتان دو چندان خواهد شد.

از تخت بیرون نیایید

اگر از تختتان بیرون نیایید، آن غذایی هم که می دانید نباید بخورید، نخواهید خورد. یک خواب خوب شبانه، فاکتور بسیار مهمی برای کاهش وزن است. یک خواب کامل هفت هشت ساعته در هر شب، یاری خواهد نمود تا عقربه ترازویتان به جهت درستی حرکت کند.

هر روز یکی از کارهای خانه را انجام دهیدبه جای اینکه تمام کارها را برای آخر هفته جمع کنید، هر روز مقداری از کارهای خانه را جلو ببرید. تنها با 15 تا 20 دقیقه، حداقل می توانید یکی از اتاق های خانه را تمیز کنید. این یک روش عالی برای ورزش کردن است، بدون اینکه واقعا ورزش نموده باشید.

هم تنبل باشید و هم بدنی قوی داشته باشید

آیا می خواهید بدون اینکه وزنه بزنید قوی تر شوید؟ سعی کنید تا کیسه آذوقه های غذاییتان را در خانه جابجا کنید یا اینکه یک مرتبه چهار پنج کیسه زباله را باهم از خانه خارج کنید. بدین ترتیب هم قوی خواهید شد، هم مسیرهایی که باید طی کنید به حداقل خواهد رسید.

آسان بگیرید

آیا می دانید که استرس می تواند باعث افزایش وزن شما گردد؟ استرس، باعث غذا خوردن احساسی می گردد که معمولا هم به مصرف کالری بیشتر از معمول منجر خواهد شد. اطمینان حاصل کنید که بیشتر برای خودتان وقت می گذارید. اینکار یاری خواهد نمود تا استرستان که بازدارنده کاهش وزن شماست، کاهش پیدا کند.

همواره دم دستتان آب داشته باشیدآب درمانی یکی از راه چاره های سالم برای بیشتر مسائل سلامتی است؛بجای اینکه یک لیوان نوشابه یا حتی آبمیوه بخورید، بطری آبی را پر کنید و هرجا می روید به همراه خودتان داشته باشید. هرچه بیشتر آب بنوشید، کمتر به غذا خوردن وسوسه خواهید شد. بعلاوه آب باعث خواهد شد تا سوخت و ساز بدنتان افزایش یابد!

بگذارید ماشینتان همانجا پارک بماند

هنگامی که می خواهید به خرید بروید، ماشینتان را جایی پارک کنید و بگذارید همانجا بماند! بدین ترتیب باید کمی بیشتر راه بروید، اما حداقل جای پارکتان را از دست نمی دهید! بعلاوه، تصادفا مقداری هم ورزش خواهید کرد.

نتیجه گیری

تمام این نکات یاری خواهند کرد تا بدون سختی کشیدن وزن کم کنید. اما تصور کنید که اگر این ها را با ورزش و رژیم غذایی ترکیب کنید چقدر می توانید وزن کم کنید!

منبع: سایت مجله سلامت

منبع: راسخون
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 687

به "چگونگی کاهش وزن بدون ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونگی کاهش وزن بدون ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید