تورهای چین: چین از تسلیحات و تجهیزات نظامی نو رونمایی کرد

به گزارش پرشین بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، چین با برگزاری یک نمایشگاه نظامی، از تسلیحات و تجهیزات نظامی نو الکترونیکی خود رونمایی کرد.

تورهای چین: چین از تسلیحات و تجهیزات نظامی نو رونمایی کرد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

این نمایشگاه با نام اِیرشو چاینا، به طور عمده بر تسلیحات و تجهیزات هوایی متمرکز است و در آن هواپیماهای بدون سرنشین جاسوسی و هواپیماهای مخصوص جنگ الکترونیک به نمایش در آمده است.

از جمله اصلی ترین تجهیزات نظامی که در این نمایشگاه به نمایش درآمده، یک پهپاد بزرگ به طول 14 متر است که مأموریت آن شناسایی و گشت دریایی اسم شده است.

بعلاوه نمونه اولیه هواپیمای بدون سرنشین شناسایی و تهاجمی به طول 15 متر و با طول بال بیش از 20 متر‬ از دیگر تجهیزات نمایش داده شده در نمایشگاه یاد شده است. به گفته طراحان، این هواپیما بدون سرنشین قادر است در ارتفاع بیش از ده هزار متر و با سرعت زیاد 500 تا 700 کیلومتر بر ساعت و به مدت 20 ساعت پرواز کند. این هواپیمای نسل نو بعلاوه قادر است رادار، ساز و کارهای شناسایی، موشک یا حتی بمب های هوا به زمین حمل کند.

چین اگرچه فاصله قابل توجهی از نظر آمار و تجهیزات نظامی با آمریکا دارد، اما طی چند سال گذشته با افزایش بودجه نظامی کوشش دارد تا فاصله نظامی خود با واشنگتن را به حداقل برساند.

برگزاری این نمایشگاه نظامی در چین همزمان با افزایش رقابت ها و تشدید تنش ها در روابط این کشور با آمریکا بویژه بر سر اختلافات در دریای چین جنوبی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 514

به "تورهای چین: چین از تسلیحات و تجهیزات نظامی نو رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: چین از تسلیحات و تجهیزات نظامی نو رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید