یاری های بلاعوض 70 میلیونی دولت برای منطقه ها سیل زده استان فارس

به گزارش پرشین بلاگ، معاون عمرانی استانداری فارس با بیان اینکه بنیاد مسکن در منطقه ها سیل زده در حال آواربرداری است، گفت:دولت تسهیلات 200 میلیون تومانی و یاری های بلاعوض 70 میلیونی برای این منطقه ها در نظر گرفته است.

یاری های بلاعوض 70 میلیونی دولت برای منطقه ها سیل زده استان فارس

گروه استان های خبرنگاران، محمود رضایی، معاون عمرانی استاندار فارس در مورد آخرین شرایط منطقه ها سیل زده به ویژه شهر بیرم گفت: مقدار بارندگی تا به امروز قابل ملاحظه نبوده و هر چند در روز های اخیر این موضوع شتاب می گیرد، اما به شدت بارندگی قبلی نیست.

رضایی با بیان اینکه در منطقه ها سیل خیز و منطقه های که در بارش قبل دچار سیل شدند تمهیدات لازم پیش بینی شده است، اضافه کرد: عملیات عمرانی در منطقه ها سیل زده در حال اجرا است ضمن اینکه شهرداری این منطقه ها در آماده باش کامل قرار گرفتند.

معاون عمرانی استانداری فارس با بیان اینکه بنیاد مسکن در منطقه ها سیل زده به ویژه بیرم در حال آواربرداری است، بیان نمود: دولت نیز تسهیلات 200 میلیون تومانی و یاری های بلاعوض 70 میلیونی برای این منطقه ها در نظر گرفته است.

رضایی با بیان اینکه بازسازی تاسیسات زیربنایی نیز در حال اجرا است، بیان نمود: خدمات عمرانی در منطقه ها سیل زده بدون وقفه تا رسیدن به نتیجه مطلوب انجام می گردد.

معاون عمرانی استانداری فارس با بیان خسارت سیل نیز مطرح کرد: سیل اخیر در جنوب استان فارس بیش از 500 میلیارد تومان به بخش کشاورزی و بالغ بر 1300 میلیارد تومان به بخش های زیر بنایی و زیرساخت های آب، برق، گاز و مخابرات خسارت وارد کرد.

رضایی با بیان اینکه هزار و 380 واحد مسکونی شهری و روستایی در سیل تخریب شده و نیازمند بازسازی و احیا هستند، گفت: تسهیلات تعمیر و بازسازی و اسکان موقت، به وسیله بنیاد مسکن داده می گردد و دولت نیز بخشی از مصالح ساختمانی را به صورت رایگان در اختیار مردم سیل زده قرار می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 784

به "یاری های بلاعوض 70 میلیونی دولت برای منطقه ها سیل زده استان فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری های بلاعوض 70 میلیونی دولت برای منطقه ها سیل زده استان فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید