گرایی: اگر لقب مرد یخی انتخاب مردم باشد، من هم آن را دوست دارم

به گزارش پرشین بلاگ، قهرمان کشتی فرنگی المپیک گفت: به خاطر خونسردی چهره ام به لقب مرد یخی معروف شده ام، هر لقبی که مردم آنها برای من بگذارند را دوست دارم.

گرایی: اگر لقب مرد یخی انتخاب مردم باشد، من هم آن را دوست دارم

به گزارش خبرنگاران، اتحادیه دنیای کشتی در سایت رسمی خود نام سه کشتی گیر در بخش آزاد، فرنگی و زنان را به عنوان برترین کشتی گیران سال 2021 میلادی از لحاظ عملکرد اعلام نمود. اتحادیه دنیای کشتی در مورد محمدرضا گرایی نوشت: گرایی بدون داشتن مدال دنیای یا المپیک در کارنامه خود وارد سال 2021 شد، این کشتی گیر 25 ساله که به مرد یخی معروف است، تمام معادلات را بر هم زد و مدال طلای المپیک توکیو و دنیای نروژ سال 2021 را کسب کرد.

قهرمان المپیک و مسابقات دنیای نروژ در گفت وگو با سایت فدراسیون کشتی گفت: در سال 2021 تنها فرنگی کاری بودم که هم در المپیک 2020 و هم در مسابقات دنیای نروژ شرکت کردم و مدال طلا گرفتم. به همین علت اتحادیه دنیای این انتخاب را داشته است. خدا را شاکرم که این نتیجه را توانستم کسب و به این مهم دست پیدا کنم.

قهرمان وزن 67 کیلوگرم المپیک توکیو ادامه داد: وزنی که من شرکت نموده بودم، یکی از سخت ترین وزن ها بود و 7 قهرمان دنیا در آن حضور داشتند. شانس همه قهرمان ها برای گردن آویز طلا زیاد بود اما من به لطف خدا توانستم به این مدال دست پیدا کنم.

محمدرضا گرایی در مورد توقعات مردم از وی بعد از دریافت این عناوین گفت: مردم از کشتی که ورزش اول کشور است، انتظار زیادی دارند و انشالله که با دعای خیر آنها همواره مدال آوری داشته باشم. اردوها آغاز خواهد شد و من هم نقاط قوت و ضعف خود را آنالیز می کنم و برای مسابقات دنیای 2022 و المپیک 2024 به مرز آمادگی کامل خواهم رسید.

وی در مورد عنوان مرد یخی گفت: مردم همواره به من لطف داشته اند و این لقب را اتحادیه دنیای به صورت رسمی برای من اعلام نموده است. شاید به خاطر خونسردی که در چهره ام است به این لقب معروف شده ام و هر جور که مردم صلاح بدانند من هم قبول داشته و هر لقبی که آنها برای من بگذارند دوست دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: pershinblog.ir شناسه مطلب: 621

به "گرایی: اگر لقب مرد یخی انتخاب مردم باشد، من هم آن را دوست دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرایی: اگر لقب مرد یخی انتخاب مردم باشد، من هم آن را دوست دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید